Brutale vs Z800

du willst mit dem eisen zu zweit fahren? :grin: :grin: :grin:

de arme frau :grin: :grin: :grin:
oiso i glaub net, dass des was für soziusbetrieb is… :cold_face:

a mv agusta war immer a traum für mich,so wie es ausschaut it der jetzt erfüllbar.
was die technischen angaben der brutale anbelangt,…schmatz…
sollte auch ich altes nudelauge mithalten können ,#wenns mal etwas flotter zur sache geht :wink:
der lumpi hot mol gestan gmoant,jo des warat was für dich,weil domit kunnt i a fohren :eyes:
griasserl,

moanst hot´s zwennig cavalos ???
fakt is das i mi mit meim weibchen sehr gut verstehe,und jetzt wo de kinder de enkelen hoam bringen :sunglasses:
mir entlich mitanonda motorradelfohren kennen.
jo motorradel kunn ma a im team fohren.
des beste hobby is nix wenn mann es mit seinem lebenspartner nicht teilt.
zur sv 1000,sogts weibchen…na do sitz i nit guat…gsr 750…wooss sol i do drauf…
bei der mv werds nit gfrogt sondern draufgsessen :grin:
und ja ich liebe meine frau immer noch.
griasserl

i hoff nach ana runde auf dem sitzweckerl is des von ihrer seitn a no so… :grin: :grin:
oiso i fahr mit mein zwergel a scho a scheene zeit lang, owa do tats ma de ganze zeit ins ohr sudern - des warat koa spass, ausser i würd ihren helm versiegeln lassen :grin:

oiso - wennst willst, dass dei frauerl nimma mitfahrt, dann drah mit ihr a 400 km runderl auf der mv…musst nur aufpassen, dass du´s net übertreibst sonst machst gar nix mehr mit ihr… :grin: :grin:

is hort im nehmen :grin:
vo nizza auffe de rout de grand alps,woass nimma oba sein woll + 600 km poss fohrerei vom feinsten,do hots grod mol an kaffe geben und a saftel :grin:
griaggt…
wia sogts imma,du trottel du bleeda,siehst lei strossen strossen und strossen :eyes:
und nix zum futtan,weil i bin e blad gnuagg :grin:
griasserl

silli, des haaßt cavalli!
(in spanien kenntast oba recht hobn)
du haßt jo a silli und net sillos!

servas - do is owa eh hart im nehman… :grin:

de tour mecht i owa a no fahrn - des is sicher leiwaund und mit mein zwergerl hob i jo an guatn dolmetsch mit - do kann i a wos zum essen bestellen… :grin: :grin:

des könnt leicht sein,i wunda mi eh imma wia i im auslond übaleb :grin:

oba ehrlich gsogt,wer nit deitsch konn,wia soll der anana fremdsproch mächtig sein :wink:
griasserl

na jo de meine ist der ausländischen sprache auch mächtig :grin:
oba des nutzt sie nix,weil i verstehs donn nitta :wink:
überleg ma eh ob ich´s nochmal angehe,alerdings etwas gemütlicher,weil so schlecht ist es in frankreich nicht,obwoll i do mei frau jo nimma versteh…
griasserl

is jo imma guat, wenn´s weiberl französisch kann und wenn sie dann auch noch der sprache mächtig is, is des a manchmal praktisch… :grin: :grin: :grin:

is hoit a schwierig si bei 180 mit de leid vom bock owa zu unterhalten… :grin: :grin:

wia i les ,verstehn ma inns :sunglasses:

griasserl

de san olle baade zschwar … um des qicht kriagst jo scho a 11er herst … :wink:

[quote]ORIGINAL: silli

was die technischen angaben der brutale anbelangt,…schmatz…

griasserl,

spricht eigentlich gegen zwoa mopettn?
des japan - ungetüm behalten als ausflug-mit-schatzi-rikscha und die MV als spassgerät fürn opa kaffn :smiling_face:

lg - i

werden die 2 Dinger mitnand verglichen, sollte die Entscheidung noch nicht gefallen sein hast evtl. was dazu zu lesen ? :wink:

Kalle_B.

i hob a mol a gonze garasch voller moppeds gehabt,gfohren ist meistens lei eines :cry:
des tua i ma nimma on,hob eh de gas gas a noch…oba damit hots den lumpi woll überschlagen,
des hoasst i darf wieder ersatzteile kauffen und reparieren :rage:
wenn i ma jetzt a mv kaffat,wos moanst wer damit meistens am fohren warat,
:wink: richtig jener einer der sei r1 verkafft hot…
griasserl

Du hast einen teuren Sohn… :grin:

Warum lässt du ihn nicht die MV kaufen und du fährst damit rum? :eyes: :wink: :grin:

surven erübrigt sich schon durch die „Zuladung“

Geschmackmässig wär ich auch für die F3 aber im Alltag hätt ich lieber die Tiger 800
lauter schwere Entscheidungen. Gruß in die Berg.

die MV ist schon wesentlich leichter, allerdings muss man auch bedenken das die 167kg das Trockengewicht sind, da kommen noch einige kg drauf, dann wird bei den Italienern immer noch etwas übertrieben. Man bedenke das die z noch ABS hat, was auch noch n paar Kilo kostet. Dann ist die MV immer noch leichter, aber der Unterschied ist nicht mehr sooo gewaltig.

Ca. 13 kg für Sprit, von der Kühlung steht da nichts, vielleicht Öl/Luft, vielleicht Wasser, nehmen wir mal 3kg für Öl und 3kg für Kühlflüssigkeit an, dann sind wir bei 186 kg vollgetankt und fahrbereit. Die Z hat 229 kg fahrbereit, wobei noch nicht feststeht, ob sie mit vollem Tank losfährt oder mit einem halben Liter. Im günstigsten Fall ist die Z also 49 kg schwerer als die MV, im schlechtesten Fall über 60kg.

Also ich finde, das ist schon ein nennenswerter Unterschied.