Burgenlandlerisch vom Feinsten
trifft a buagnlandla sein hawara am neisiedlasee im winta, der grod a erdn aufn zuagfroaranan see schitt und schee glottziagt.
sogta: ‚heast, bist deppat?! wos moxtn du do? - waun di ana siacht, glaubn olle, dass de burgnlandla deppat san weils erdn aufn zuagfruaranen neisiedlasee schittn!!‘
sogt da undare: ‚geh, hoids maul! am naumittog kumman de weana grundstickl kafn!!‘
lg Alex
Ps:
Nix für ungut, is jo nur a Witzerl
das war ja echt schwerstarbeit das zu lesen lieber alex:-))))
aber hat sich echt auszahlt!!! hihihihihi
GGGLG
*ggg
Ich habe es mir in der Firma ausgedruckt und den anderen vorgelesen. Das war schwerstarbeit. *lach
glg Alex
ich doch es ist schwerstarbeit, wenn ichs noch a paar mal les kann ich perfekt burgenlandlerisch… jössas maria:-)))
a scheens wochnend wünsch i da!!!
I bin doch net die Maria und scho gor net Jössas. *fg
I bin da Alex!! :-))
Wüllst wirklich a echte Burgenlandlerin werden? *sfg
Dir a a schenes Wochenende
glg Alex
mog i nit Alex!!! zumindest koa echte:-)))
kennst du das lied „hier kommt alex“ von den toten hosen??? das ist immer in meinem kopf wenn ich dir schreib, das geht voll ab…
VLG!!!
nou oana sogn, mia Burgnleinda san deppat ggg
mfg Michael
Mei Mutter kommt von durt!
Und die schönsten Zeit habe ich in den Ferien in meiner Kindheit dort verbracht. ![]()
lg Alex
kenn i a an:
Gestern war es - der 16. Februar. Ein Burgenländer rief im Vatikan an und wollte den Papst sprechen. Er wurde verbunden: „Hochwürden, ich möchte ihnen zum heutigen Namenstag gratulieren.“ Der Papst meinte: „Aber mein Sohn, heute ist doch gar nicht „Benedikt“ im Kalender.“ Der Burgenländer: „Des ned, oba da 16te.“
wg vom schmetterling
net schlecht auf die Art hätte er als Burgenländer 12x im Jahr Namenstag. *lol
lg Alex
I glaub da warn die Weana an den Tag ganz gierig beim kaufn.Drum siacht ma jetzt so vü PFAHLBAUTEN!!!Lg Darewudl
das erklärt einiges. :-)))
lg Alex
Seite hab ich die Pfahlbauten noch nie betrachtet gggggggggggggggggggggggggggggggggggggg
lg Michael
Scheisse, is der Witz guat! I hau mi ab!!!fgfg
mfg Wuff
dass er Dir gefällt, dann habe ich mein Ziel erreicht. *gggggggggggggg
Zwegn den hob is jo gmocht. ;-))
lg Alex
Sieh keinen Fehler in deinem Handeln!gg
die linke zum Gruss…
ein wenig. *gg
lg Alex
…bös…