Burschn es is passiert

i hob mein kini gschrott, i hob mi in an octavia eibaut. mia is nix passiert und da kini rennt wieda in ca 10 tog.
Schaden ca. 5000 euronen wenn mas üban freindlichen suzuki tandla mocht. oiso wirds in eigenregie gricht.
cu
heli

dir nix passiert :smiling_face: - olles ondre is fost wuarscht :eyes:.

i how 1990 a z1000 z1r in an auto einegetrieben und 2001 mei z1000r ins nexte auto. a mol i schuld, a mol da ondre. bade autos und bade motorräder totalschäden; i hob bade mole a poa klane schürfwundn ghobt weil i bade mole kurz vor dem einschlag iwa die autos dribaghechtet bin :wink:. a tolla hecht hold :sunglasses:

Scheiiiissseee…

Sonntagskind ? Glückwunsch … :wink:

gut dass dir nix passiert ist alles andere kann man ja richten oder nachkaufen

pass nur auf, wenn der schaden so relativ groß ist dass nicht irgendwas übersehen wird, weißt eh der teufel steckt immer im detail

der bums mit geriger geschwindigkeit passiert is hots de gabel erwischt, do nehmans richtig, standrohre um 1500.- de gabelbrücke unten 610.- usw.
is jo s radl vorn in ordnung, des plastikzeigs richt ma a freind, der kau des perfekt, da rahmen hot sicha nix und somit wird des ding wieda wias woar.
cu
heli

Naja, hauptsache du bist fit. Die B-King kann man wieder aufbauen. :eyes:

Aber 5000€ ist heftigst… :eyes: Da kann man nur noch fröhliches Schrauben wünschen. :worried:

…oles wos ma kafn konn, konn a ersetzt werden, die Gesundheit nit!

Oisa ois guate beim Schraufn und guat das’d „gaunz bliebn bist“! :wink: :smiling_face:

i a so :slight_smile: und 35 joahr is ma eh nix passiert
cu
heli

… erstens = Orsch !!!

Aber schon gefolgt von zweitens = sei froh dast wohlauf bist !!!
Des Mowed kaunn ma bekaunntlich wieder grod biagn.

Und wast eh … mir haum a Runderl offn oiso loss da ned zlaung Zeit :wink:

Olles Guade und gutes Gelingen beim Wiederaufbau !!!

lg da Gerry

glaub ich nie, wenns nicht zu stark verbogen sind < 10 mm durchbiegung, kannst sie eventuell auf einer rollenpresse ausrichten lassen. was dabei wichtig ist dass die oberfläche in ordnung ist, keine dellen sind und das ein richtiger fachmann macht der dir auch sagt nein das mach ich nicht. ich hatte so einen in der firma, leider ist der in pension gegangen

hob i a, de oide gabel heb i ma auf, und de gebrauchte in gutem zustand hat € 472,5 gekostet, s richtn hätt € 600.- kost. heit hol i de teile vom lackierer,
de teile ( lenkkopflager und scheinwerferhalter) de neich kumman san a heit zum hoin, gabel kommt montag od. diestag.am saumstog drauf rennt da kini wieda.
cu
heli

va glück gehabt eine gebrauchte gabel zu finden, ist wahrscheinlich gar nicht so einfach weil so viele laufen ja doch nicht herum

Servas :grin:,gfreid mi für Di, dosd a Massn ghobt hast, wies mi Eigantlich für an Jedn gfreit, …waun Nix mehr passiert ist.

Lg Pg