California 1400

wenn das moped einen sechszylinder-boxer gehabt hätte, hätte ich es sofort erkannt… neuerdings kopieren also die europäer bei den japanern… :eyes:

a bißl steile tuttln für a japanische boxerin, oder ned … ;-?

a deitsche owa a…

waßt no, de oide cx mit ihrm deppatn v2??? in da ntv und da vt hom’s daunn endlich den v2 richtig herum einbaut…

owa de guzzi schaut scho vadächtig noch da honda rune aus… :sunglasses: :grin: :grin: :grin: nur daß de rune an echtn motor drin hod… :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

I kenn mi bei motorradln ned so aus … hab ja nur an rolla … :wink:
des do is mir eigentlich aa ZU richtig, schaut nach spielzeug für männermuskeln aus, die ned am penis sitzn … :wink: – aber jedem das seine, I brauchs ned und finds auch ned schön … :wink:

aber I finds guat, daß es Guzzi (noch) gibt und hoff’, daß es so bleibt. die italiener baun schon schöne radln, alles in allem gsehn … ka vergleich mit de piefke …

daß guzzi früher wirklich amoi scheene gasradl baut hot, owa so wia bmw, des, wos heite baun, is neama so schen…

friara wor ois bessa… und vor ollm aus huiz! :grin: :grin: :grin:

de erste guzzi, mit der i kontakt ghobt ho, wor de erschte 850’er le mans… a edles tier!!! des is fir mi afoch de schärfste guzzi… :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

mei erstkontakt mit G war ‚nur‘ a alte California, halt ned lang  - hab sie gemocht, nicht nur vom aussehen …

jaja, die gute alte zeit - mit meist beschissenen fahrwerken … :wink:
und der spruch ghört dem sackerl, plagiator … :wink:

des mit’n plagiator nimmst z’ruck! fladara warat bessa… :sunglasses: :grin: :grin: :grin:

wurscht, i her/lies so fü sauguade spriachaln, owa oft was i neamma, woher’s san… man möge meinem calgondezimirtem oberstübchen nachsicht walten lassen! i geb’s jo a zua, i fohr nur deswegn guidwing, wal durtn leichta vurn und hintn zum untascheidn is… :hushed: :cry: :smiling_face: