CBR 1100 RR Fireblade

meine bikes haben auch nur 60ps
aba im sommer kommt ws a z750 ins haus
die tuats a vui, die ps reichen

obwohl es bei weiten net des is, was i am ring und auf da straße schu unterm arsch ghabt hab, aba mir is es dann fürn alltag am anfang doch no a bissl zu gefährlich mit ana 180ps gixxn zu fahren, des mach i liaba auf ana schenen breitn stroßen mit wenig verkehr

bin ja erst 18, hab ja no lang zeit und will net schu jetzt durch an unfall des biken aufgeben

gruß
speed

ned falsch verstehen,i leih erm mein Hobel ned, er soll sie ane ausleihen dann fahrn ma a klans runderl
ps.hab i leicht was verseumt.10.4???
andi

…wollt ma`s für landshaag ausleihen…ggg

i hät da den hobel jederzeit geben.hät aber eh nix bracht,is fü langsam

Wos hobts ihr alle für Probleme? I woit nur wissn, obs die gibt oder ned, kaufn kon i ma die sowieso ned. A boa leid hom wirklcih an vogl do. Falls eich des interressiert: mei moped = rs50

behersch zerst dei Moperl,dann stellts ordendliche fragen die du sicher beantwortest kriegst.Behaupt ja nie mir alle da haben einen Vogel oder des gleichen.Des sind alle gute Biker von dennen des letzte haben kannst.Es sind auch RS50 Fahrer herzlich willkommen aber alles mit Manieren.Auch wenns dich interisiert ein Bike von der Oberklasse,vergiss es,weil für dich gilt sowieso zuerst der Stufenführerschein.Wenn die ordendlich benimmst im Forum, hast die Biker die du fragen kannst.Wünsch da trotzten noch eine knitterfreie Saison

jo eh und an Überdruck dass da Kelomat neidisch wird wenn er mi siacht gg

Lg Wene

so leicht kränkt mi nix =)

und ois is besser als zfusgehn hät i jo glei beim Bund bleibn kenna gg

Lg Wene

Igebs zu, i hab einen Vogel:
Super Blackbird
CBR1100XX von Honda

des is jo ka Amsel des is jo eh a Odler (aba Vogel bleibt Vogel gg)

Lg Wene

mei cbr900 hat auch nur knappe 130ps, is leider für die strasse viel zu wenig, gggggggggg.
Soll i a warten und ma dann a radl mit über 200ps kaufen ???

jaja, vielleicdht wird er auch mal erwachsen, gg

Chrisu

watscht an jeden eh früh genug soll ers geniesen und träumen i find des schön…

jo na eh i taet mir a gerne a moto GP maschin untern oarsch schnallen (nur um zu sehen ob mas überhaupt no gspürt wenn ma si dabrunst bei sooooviel PS)

i fang jo ah scho zum träumen an gg

Lg Wene

dabrunzn?

oba i hätt gmant mi dabrunzn und net dass ma a poar Tölen des bike auf Dichtheit überpfrüfen gg

zum Glück bin i jo in Graz und net in Wien da is net ganz so schlimm für di ormen Viacherln da habens no a bissl grün zum scheissn und brunzn da müssns net unbedingt mei Maschinderl dawischen…

Lg Wene

ja aa lang gnua in Grz gwesn… und bins im Moment aa grod.
Stimmt, mit Hunden hob i nia a Problem ghabt - nur mit Autofahrern, dei des Radl abgsperrter Weise um 5 Meter ummizahn, nua damits an Parkplotz kriegn, die Deppen.

lg
Heisti

ps.: sieacht ma di amol im Baltimore???

sagt ma irgendwas aba kann i net ganz einordnen (nachdem i Jahrelang Kellner und Türlsteher in der City war hats mir greicht mit nightlife und i geh eigentlich scho länger net mehr auf die Pirsch)

also hülf ma weita wosn des ? gach trifft ma si jo dann amal gg

Lg Wene

an gewalt Huscha, Burli reiß di zsamm a bissl

…vermehret euch!
Vertragts euch doch, sonst kommt no aana unta die Radln.

lg
heisti

ist direkt im Gebäude der Wüstenrot also an der Ecke Lendkai/Mariahilferplatz daheim.

Dort wo die langzotterten mit de Peckerl si den Blues einiziagn und vorn heraussn zehn huiztisch ummastengan.

bis nocha,
heisti
[url=http://www.vrgraz.at/lokal-guide/cafe/baltimore/baltimore.htm]http://www.vrgraz.at/lokal-guide/cafe/baltimore/baltimore.htm[/url]

dank für die Aufklärung =) jo gach siacht ma si dann amal do drin (hob goar net gwusst dass auch a Blueswindn gibt bei uns gg)

Lg Wene