Chat

mit 16 führ i eine ponny. und des ganz alleine.de puppen san auf da zündapp gesessen.scheiss zeit. :sob:

tjo, du host hoit aufs foische pferd (pony) gsetzt :grin: :grin: :grin:

bei uns am laund ned, stimmt. :grin: :grin: :grin:

… do hast können fesch sein wie da Hasselhoff … mit ana Ponny host kan Stich gmocht ALLERDINGS … wenn daunn doch ane mitgfohrn is auf da Kantn daunn deinetwegen und des is jo a wos :wink: :grin:

… wennst denkst a Zeit OHNE Computer OHNE scheiss Handy und trotzdem oder gerade deshalb hatten wir endlocs Gaude.
Wir waren bis zu 16 Kollegas die mitsammen ausfuhren und Treffpunkt war imme der Hyrtl Park zu Mödling. Da musste man am Sonntag Abend bei nachhause kommen wissen ob man Freitag drauf Zeit hatte … und wer nicht kam, kam einfach nicht so einfach war das. Heute tätst eine Stunde herumtelefoniern und googeln wo der Typ sein könnte … das mit Verlaub war viel schöner früher.

Es gab aber immerhin ein Viertel Telefon zuhause :grin: :wink:

Schene Zeit die 70/80er …

… san Vespa gfohrn und haum regelmäßig Soiza griagt der worme Partie … Popper oder Mods … erinnerst dich?

vespa? wos is des? ahhh, de fohrradln mit verkleidung für die männlichen stodttussis. eierschaukeln mit niveau (homs zumindest glaubt). die schorfm hosn san trotzdem mehr auf da ZAPP mitgfoarn :grin: :grin: :grin: :grin: und die vespa-sozias worn e nur verzogene gören und damit spassbefreit :grin:. :grin: :grin: :grin:

so ähnlich - obwohl es damals schon glaubenssache war ob zapp oder ktm die erste wahl ist - die mögliche sozia hat da noch keine rolle gespielt :slight_smile:
aber treffpunkt mödling war doch der brunnen in der fuzo - und da gab es immer den netten brauch das zumindest einer OMO mitnimmt

lg

roland

ps. die ultra sachs hat damals alles mit roten blech gestaubt

… im Hyrtl Park.
Die Brunnenschäumer wennst die meinst kenn ich da ich mit ihnen die Schulbank drückte :wink:
Es war aber nicht nur OMO sonder auch gerne mal ein Säckchen Kaliumpermanganat.

Der Brunnen der ja nicht immer dort stand wo er heute steht war danach wunderschön violett gefärbt :wink: :grin:
Diese Buben führen aber keine Zapp´s sondern Maxi und dergleichen.

LG :wink:

… man keine Lust auf Gaslicht oder Wyborowa hatte hing man im Melange herum … :wink: oder im White Horse.

… is glei noch da RV 50 de do kumman:

Olladings mit schworzem Blech mit oraungem Strafen …

130 auf da groden mit de Haxen auf de hintaren Blinka und in ana liegenden Position in der ma ois kenna hod, aussa des Fohrzeig sicha beherrschen … :smiling_face:

:grin:

Hod 30000 Schülling kost, beim Puchriedel auf da Hüteldorferstroßen. Und er hod gsogt: „Tuast as sche laungsaum eifohrn, Bua. De erschten 1000km nua hoibgas.“

I bin owegfoahrn bis zum Pröglhöf, hob durt umdraht und bin am oiden Riedel mit da Drehzoi tiaf im roten Bereich vurbeigfohrn, mitn eiskoitn Murl, hob sei offanes Mäu und sei Kopfschütteln genossen, und bin ma unhamlich guat vurkumman … :eyes: :wink:

Übrigens: Des Büldl hob I im Netz gstoin, des ned original vun meina.

der da …warst dazumal auch recht gut dabei! :wink:

des waren Zeiten.
Wannst de bei uns in da Schui ghobt host, warst a Hero.

Jetzt würds mich interessiern was für ein Baujahr du bist. :slight_smile:

ois da gerry auf die wölt kumman is woar da schnee berg no a gruam :grin: :grin: :grin: :grin:

… 1963 … alles Top und fast nix aus Plastik :wink:

… sog:

Fria wor olles bessa! Und (de Kepf) aus Huiz! :smiling_face: :grin: :grin:

Dafür Asbesthaltig… :grin:

… nur dass mir uns ned weng jeden Stickl Dreck in die Hosn gschissn haum … ich bin mehr wie glücklich nicht mehr 20 zu sein in dera … Zeit.

So schauts aus … :wink:

… worst ned salonfähig Steve …