Coffee-To-Go-Becher

hallo
 beim ikea hab ich mir sowas mal gekauft, beim kika gibts des ah :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

lg

jetzt hab ich euch lang genug auf die folter gspannt.

nachdem mittlerweile de ganze forum schon ganz geil drauf ist zu erfoarn, welches häferl ich mir gekauft habe, gibts jetzt die auflösung:

>>>Klick mich hart! <<<

• Wiederverwendbar
  • Formschön
  • Passt perfekt in meine Dolce Gusto hinein
  • Passt perfekt in den Becherhalter von meinem Auto
  • Kaffee wird mit der richtigen Geschwindigkeit kalt

*** Freude schöner Götterfunken,… ***

Starbucks

Sears

Du Quaxi

http://www.brugomug-shop.de/?__utma=1.1525767091.1288193357.1288193357.1288193357.1&__utmb=1.7.10.1288193357&__utmc=1&__utmx=-&__utmz=1.1288193357.1.1.utmcsr=google

ist die Luxusvariante

oder du suchst dir da was aus:
Amazon.de : thermobecher

,daratn mei Freind -Aba ,Na im Monstaspital, flacktda imma ummadumm :grin: :grin: :grin:
lgpg

Di hod a SUZUKI heier fürchterlich herbrennt und jetzt zitterst oiweu noch ha ??? :grin: :grin: :grin:
A so a Schnobehäferl haums im Spitoi und no wo … des sog i ned :wink: :grin:

Gibts bei eich an SLAMA ??? Der hat sowas von SIGG aus der Schweiz ! Sogar in Thermo.

Na Jo,nach Deim Buidl,kaust ja eh boid auf da Felgn :grin:,wamma Uns endlich amoi sehn,Bring i da eine mit vom Kentucki Schreit Fickn :grin: :grin: :grin:
lgpg

… könnt des a haum schliesslich is es jo zum Wandern gedocht.

Und pass auf wennst aum Weg bist dass die ned wieder so a Suzuzler herbeidlt :grin: :grin:
Die san nämlich überoi !!!  :wink:

Wennst glei gsogt hättst dasst de Becha nur 4 a Wochn brauchst hätt ma da a den Rotschlog gem …

… ist die beste Einnahmequelle wo gibt !!! Erklär mir einer warum der Hoiza in der UCI 3 Euronen 4 a hoibates Häferl Cappuccino nimmt … aber nicht mehr von uns … vaorschn kaunn i mi söba.

… ähnlich wie dem Willy seiner vom Eduscho !

…  :grin: :grin: :grin: … des pockat i ned  :wink:

Neubau Wohnung ??? Daunn gibts oiso immer Pizza weu nix aundares Plotz hod ha ???  :grin: :grin:

Die Kaffeemaschin haßt TCHIBO Cafissimo … do soit a einepassn.

:wink:

Für was brauchst du so einen Kaffebecher zum mitnehmen?

Überall wo ich hin darf/muss gibts auch Kaffee! :grin:

Entweder aus einer Jura :smiling_face:, Nespresso :smiling_face:, Saeco :wink: oder Selecta :cold_face: Kaffeemaschine! Sonst schlage ich vor, du wechselst deinen Arbeitgeber. :sunglasses: