Coole leiberl

hab da im internet was cooles gfunden…

leiberl mit österreichischen ausdrücken im dialekt.

www.gscheat.at

könnts ja mal reinschaun wenns lust habts.

hab mir den gstudierdn geleistet

Scho wieda so a Zufoi!

Da erschte Beitrag, und glei a Bericht über wos fia a tolle Seiten ana gstoipert is! :sunglasses:

Sog, host kan Friseur demsd dazöhn kaunst wosd ned fia Supaseiten gfunden host, du Schwammerl? :sob: :sob: :sob:

fir mei Weiberl Zuagraste und fia mi Topfnnega

des trifft für mi und mei Weiberl genau so zua!
:grin:

Bist DU des?
 
Is des a Filiale vom Stadler? :sob:

Jetz rot amoi, vo wem de Sterndaln san. :grin: :grin: :grin:

…Stadler? :wink:[sm=rolleyes.gif]

Und waunnst no drei moi „Stadler“ schreibst, kriagst vamutlich a no a Gasch iwawies´n.

könnte auch eine kleine Vorstellung deiner Person beinhalten …  :wink: