Dachte schon alle wären Nett geworden

jetzt wo du des sogst gerry foits ma a auf. i her a nie an hupm - muas am remus-tüterl liegen …

Freunde der Eieruhr… langsam und schön sprechen, weul da oide Mauuu, kimmt sinst nit mit… AHA, DU oisa, gib’s zua das’d earm infiziert host mit dem Gatschzeigs… meiomei… mir hobn doch STROSSN, wozu braucht ma des??? Zumindest DU bist ehh schau zig moi z’saummagflickt… und oiwei no geil auf’s „Saundburgnbaun“… :wink: :grin: :grin: :grin:

Kaf dir doch deim Oita entsprechend… a … Harley?:wink: i renn schau… :grin: :grin:

Jo hiaza daschaug i’s bessa ohhh!

Soso… hod a die infiziert da oide Chrissinator… auf de „oidn Tog“ no geil an Schodda z’fressn… na des is nix fiar mi, hob i oisa junga probiert, hod mi nit megn… i bleib auf da Stroßn!
Jo mei… waun de oidn Maunna sunst nixi z’toan hobn… kemman’s nur auf bläde Gedaunkn… :wink: :grin: :grin:

…„Tüterln“ kummt nur a Zero-Zero… do heart ma daunn … jo kau Auhnung… in der Weichibillität is des daunn ehhh wuarscht… :wink: :grin: :grin: :grin:

falsch, ganz falsch

da rennfrosch kunnt altersmässig mei sohn sei

heute lässt wieder gar ka fettnäpfen aus :wink: :grin:

chris

„oide mauna“ sogt er. herst, jetz kriag i glei depressionen… :cry: :grin: :grin: :grin:

…i… trotzdem… daunn kaunn sich des Froschal hoid erscht zalegn, du host di schon a poaarmoi zalegt, i bin frisch g’flickt… oisa soit i a damit aunfongan, damit i mi wieder auf’s Neiche zalegn kaunn! :hushed: :wink:

Najoo… i glab de Gatschupferei saumt passenden Mopperln überloß i gaunz eich!

Und Fettnäpf sein oiweu guat… boidsd ma’s schau amoi g’sogt host, nochand is hoid de Alzinose schuid… aus!

muffengänger

a paar so narben machen MANN für frauen erst so richtig interessant

ab an gewissen alter reicht a briefmarkensammlung nimma

da muaßt mit olle tricks arbeiten :wink: :grin:

chris

…waunn’s wos gibt, wos mir aum Oa… vorbeigeht daunn WEIBSN!!!

I hob ane, de zöhlt fiar 100’dat, damit hob i, soit sie je ohne Rosenkrieg gehn, fiar mindestens drei Leben genug von dem Voik!!! :sob:

Ajooo… wieso Muffngänga??? I schreib doch nochdem se mich g’flickt hobn, KAUNN I MI WIEDER zerlegen… :eyes:

net zruckmatschgern

des war a retortische frage, auf die MANN ka anwurt erwartet, selbst wenn es sie sich selber gibt

darum

muffengänger :wink:

leben länger :grin: :grin: :grin:

chris

…mei Lebenselxier hearst, losst’s ma doch wenigstens de Klanigkeiten…ggg

de mussii is ma zu stressig :wink:
na jo, i bin eben a oltmodischer.
griasserl

…denk… oiso wia i do letztens am hantenjoch war,sein a poor italiener zweg kemmen,de hoben echt nette moweden koppt,mv agusta f3,und de japan palletten,
na und woss moanst wo se sich versammelt haben…richtig vor der olten gsxr 1100w…
i woass nitt was de itaker dran finden,aber überall in italienien schaugens gonz begeistert wenns a 11erle segen,
zwegs auspuff,denk,grübel,vergiss bos,
a yoschi solls schon sein,bei anera yamaha longt a akra a.
griasserl

i woass ned, i steh jo nie hinter meiner dass i des hern tät. i sitz jo imma oben drauf und fohr damit. oiso ka aunung wia se klingt :wink:

Pfingstteffen Bautzen Hupe XXL - YouTube

HU

Weiß auch nicht warum alle Menschen wenn sie im PKW sitzen immer so böse werden,nehme mich selbst nicht mal aus.Vielleicht sollte allen Autofahrern Bike fahren verpflichtend vorgeschrieben werden. Die Motorradfahrer benehmen sich dagegen wie eine große Familie. Sie grüßen sich gegenseitig und helfen sich bei ner Panne. Die PKW Fahrer grüßen sich wohl auch ,aber nur mit dem Stinkefinger oder Vogel. Und bei ner Panne grinsen sie beim Vorbeifahren höhnisch raus,besonders wenn Du eine Automarke fährst welche sie verachten. Wenn ich auf dem Motorrad sitze kann ich mich gar nicht so über die PKW Fahrer beklagen ,wohl aber wenn ich selbst im PKW sitze ,warum daß so ist ,ich weiß es nicht ?

Jo Der Beitrag is Wöldspitze :smiling_face:
Oiso des kann Nur -oda ist jetzn a pure Provokation -odrr? :dizzy_face:…Wasser predign und Wein sauffn :cold_face: …Heast wos is mit Deynem Gruß ans Forum bei Deynem Ersten Beitrag :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

… poinisch ? :wink: Wie kannst du bitte eine Hupe hören ??? Mein BOS lässt keine anderen Geräusche zu … weder auf der kleinen Gixxn noch auf der dicken Bandit … „kauf dich ma ned größere Tröte“ würde Werner sagen :wink: und recht hätte er :wink:

… warte mal Silvano … ich erinner mich in der Schule in Geschichte von der GSXR1100 gelernt zu haben :grin: :grin: :grin:

BOS klingt 1000mal besser wie ein Cevapcici oder Yoschi … versuch es :wink:

… oba ic h versteh immer „the Silli can´t hold us“ :grin: :grin: :grin:

- YouTube