Danke für die Unterstützung

die konnten damals schon tolle autos bauen. fahrzeuge mit charakter, nicht so einheitsbrei wie heute.
da steht WN auf dem taferl. der muss aus meiner gegend sein. :wink:
nee scherz :grin:

Mia haum an jeden gsogt, daßd boid wieda do bist, und daunn gibts Saures. :cold_face:

Do worns olle stad. :eyes:

:wink: :grin: :grin:

nix da, der ghört mir :wink:

wenn DES daun aufmunternd is fia di, muas es dir owa sauwa dreckig geh … :wink:

in wien oberlaa steht a oft ana - dunkelblau mit verchromte zierleisten - super zustand, schaut sehr schen aus

des blede is, do steht a weisses D auf blauem grund davor :wink: sunst warat der aus unsara gegend.

… sei ned so neidig :cry: :smiling_face:

Geht eich guad ?

soweit ganz gut. nur die hitz is halt ned so meins. da macht die ledermontur keinen spass mehr :wink:

… Zypern wors a ned wirklich frisch :wink:
Wennst amoi wieder do bei uns bist zag i da wies durt wildes Zeug bewegen und glaub ned die kennen ned fohrn :wink:
Wos ma ned taugt hod is das die teilweise ohne Höm fohrn :eyes: is a bissi leichtsinnig oba sunst ned schlecht die purchn :grin:

… auf a luftigas Modöll wechseln …

:smiling_face: :grin: :grin:

… ob dem Steve die Duttlprotektorn passn … :grin: :wink: oba sunst sehr flott :wink:

… Sturzstoppeln.
I glaub de gibt’s a greßa! :grin:

de schuach wwaratn ned meins. do tät i ma de haxn brechen damit. owa sunst … :grin: :grin: :grin: :grin:

… a guad aun dir vuastön … i man du bist zierlich und graziös baut … :grin: :grin: :grin:

die alten Autos, Volvo, Saab, und die Göttin…hmmm

Gruss Sigi

… ma rutscht zumindest ned leicht vun de Fuaßrasten oh … :wink:

… im Vagleich zu Dir … :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

:smiling_face: :grin: :grin:

:rage: :cold_face: :sob::wink: oba na hoit, di kaunn me eh ned ernst nemma :grin:

i schreibn do jetzan nix dazua . . . :grin: :grin: :grin: :grin:

… Dickn ned zaumhoidn daunn was i a ned :wink: