Danke, KHG!

aber versprich uns das du diesmal besser auf dich aufpasst.
wünsch dir eine absolut schöne und vor allem sturzfreie saison.

Versteh schon - bei den Kumpels vom MSC Ribis´l sand die Italiener a um a Nasenlänge vorn, aber: einmal Reiskocher, immer Reiskocher.
Und außerdem ist die Zuwendung vom KHG net so groß, dass er mir a Italienerin finanziert! ggg

Schließlich muß ich schon hinsichtlich meiner Familie vorsichtig sein. Ich hab nämlich eigentlich net vor, es irgendwem in der Familie davon zu erzählen.
Aber in erster Linie will ich es geniesen - und net mi gleich wieder niederlegen und eine Maschine schrotten!!!
Außerdem will i den OPTORG in Kärntn (des Leben is südlich!!!) und seinen Stamminger besuchen! ggg

jedem des seine und mir italienerinnen gggg
lg da zickige didi

an der Quelle!!! ggg

nähe gggggggggg
aber nix dauerts und du kummst eina und dann fahr ma mit deinem reiskocher mol richtung süden
lg da didi

Ganz sicha Didi!!! Kann´s kaum erwarten!

von wo bist den du überhaupt???

Hoch vom Nord-Osten komm ich her!!! Und ich sag dia, vom Lebn wül i mehr!!! Weul - lei, des Lebn is südlich!!!lol

eina mit dir du damische des dapock ma locker
i hof du host feier im oarsch gggggggg
ups
lg da opti

söba schuid, ha, ha, ha gggggggggg

dann hätt i da kaum gschriebn - lieba Opti!
I hob zwoar niemandn was zu beweisn, außer mir selber, aber ich liebe des Lebn und bin a Typ zum Pferdestehlen!!!

fallt dia nix abfälliges zu ana Yamsn ein. Dann werd i di weiter mit deiner Hummel - oder wars Hornisse???ggg - häkkeln.smile

hoben wir uns schon wo gsehn???
kumsmt ma immer bekannter vor oder is des unsre
schreiberei???
lieber opti gggg wie des klingt ggg i wosch ma heit de ohren nimmer

I kann dia garntiern, dass ma uns noch nia gsehn hobn. Leida!!!
Weu - mein Unfall woar 2003 und seither bin i nimma auf an Bock gsessn. Und davur hob i Kärntn nur mitn Finga auf da Landkortn besucht! ggg
Oba, wannst wüllst - i schick da jetzt afoch a Foto mit.

reschpeckt a fesche bist
mein lieber jolly do werdens brummen gggggg

De Kärnta - olaweu ehrlich und grad raus!!!ggg
Kloar werd´ ma des ändern! Zwor miassat i mia de Hoar wieda schneidn - weul de sand a bisserl länger jetztn. Oba ansonstn - bin i no imma di aufm Foto!!!

geht nimma, seit gestern auf der teststreckn weiss i was in der hornissn steckt, da bin i der 6er kawa in der kurven in hintern gfahrn, ja, ja des wor a genugtuung…ggggggggggggg

ein böses Insekt grins!!!
So is des, wenn eine Hornisse sticht. Pass nur auf, dass net mehr passiert!!smile

ich hab eh net gestochen, aber unterm helm schwer gegrinst…