Das kommt vom kreuz und Quer fahren

http://www.krone.at/Videos/Nachrichten/Behoerden-Video_zeigt_gefaehrlichste_Kreuzung_Chinas-12_Minuten_Unfaelle-Video-253691

Da kann ma sagn was ma wü, aber die tan was gengan die Bevölkerungsexplosion…
Da kann ma nur sarkastisch sein :sob:

…seit’s ma ned bes… owa so wia de foahrn, kunnt ma woahrscheinlich de Wölt-Sichaste Kreizung baun und de kleschatn ah no zsaum!!!
Ana knoit sogoar in a aun da Kreizung stehendes Foahrzeig von hinten eine!
Bei iwa 90% der gesehenen Knolla NULL Reaktion bei beidn, wia in Traunce!!!
Der wos in den Tankzug knoit bremst ned amoi… oisa ehrlich, waunn mir do ahh soichane Nuinumman beim Foahrn waradn, hätt ma de sölwen Statistikn!
Vielleicht san duart a nur besundas füh „Top-Foahra“ untawegs? :eyes:

Is hoid ned leicht… gestan noch Foahrradl-Rikscha, oda Reisföld… heite 8-Spurige Megastroßn mit vielleicht goar a noch an 40’Tonner untawegs… de Leit hobn jo iwahaupt ka Zeit g’hobt in den Verkehr einez’wochsn!

Mich wundert es nicht. Ich sehe jeden Tag die chinesischen Diplomaten in unserer Bundeshauptstadt fahren und muss sagen, die fahren genauso wie einige auf dem Video :stuck_out_tongue:

haben nit hundert jahr zeit ghabt zum üben, der verkehr hat sie im wahrsten sinne des wortes ÜBERROLLT!

,geh- schon habens es entfernt,Die Pfeifffnkepf :grin:

Lg Pg

… hod dei Orsch jetztn schon de Wödherrschoft ibanumman ?