der "Guten-Morgen-Fred" für tägliche Wünsche in den Tag...

Alle Landwirte, Im-Wald-Griller und Allergiker wünschen sich aber hierzulande mal 2-3 Regentage.  :wink:

… des nenn ich arbeitsaufteilung … gleichberechtigung wie sie leibt und lebt … :sunglasses:

:grin: :grin: :grin:

Guten Mooorghn!

Das goht doch amigs au no uf Berndütsch, oder?

:wink:

Guätä Morgä bi Sonne und rächt warme Temperaturä.

s’Dörfti aber wieder emol cho go schiffe. :eyes:

i steh voi hinta der 50/50 Gschicht.

z´Mittog sog i ihr imma, wos aum Nochmittog z´tuan is. :grin: :grin: :grin:

(Pfau - hoffantlich lests des nie, sunst hob i Oa… offn. :eyes:)

Vielleicht soitat i des jetzn Aussikopiern ,und Der Gnädigen Frau Schrotti,beim Nextn Stamminga in De Menükoartn einischmuggln,Weyl dann is Endlich amaoi wida was los :grin: :grin: :grin:,ned Nur Da Hund von da Leine
Lg Pg

Ja eeeh!

Tami-Siech, wisooo löschts mir immer t ÄÄÄ, ÖÖÖ und ÜÜÜ?

Ersch nachem editierä blibesi!

Dsch zum Haarööu seichä!

streitat jo ois ob. :cold_face:

Do hot jemaund herummanipuliert - niemals nicht tät i sowos sogn. :eyes: :grin: :grin: :grin:

I ha söttigi Problem nöd. Mis gröschti Problem doinne isch, dassi i dä Budä ä Gommihalstaschtatur bruchä muäs.
Egal, sogar a so Sachä chanmer sich gwöhne. :wink:

Allä Boggmescht woni tippä chonnt nochher au öppe so, cha dämet rächt guät läbe.
Villicht hassät d’Stuttgarter oder Nederöschterricher s’Berndüütschi? :eyes:

Nix do wos ligt Des Bickt,is wia beim Koartndreschn :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

aba Inhaltlich Der Zufriedenen Tatsache dasd mi Nie Bsondast gärgard host-so will ich Einmalig Nochmals von Solchen machenschaften absehn :smiling_face: :grin:

Lg Pg

moin moin olla seits!

es scheint de sonn und i huck im büro ummadum obwoi da chef ned do is…
oder ondas gsogt i sitz nur bläd vorm pc und dua so ois darat i wos…und de zeit vageht amfoch ned!!! :rage: :rage: :rage:

ma net soiche Sochn. :sunglasses:

Du waßt jo gor net, wos des bei mir auslöst. :grin: :grin: :grin:

i waß,Glück hob i bis jezn ghabt Gelle :grin:,oba Des kennan ma ja a Ändern,mitm Sekkiern :wink: wann uns scho Fad im Schädl ist :grin:

Guetä Morgä liebi Töfffahrer/innä/ussä.

Dann wünsch ich heut halt mal nen Regentag… :stuck_out_tongue:

Bei uns wird die Sonne scheinen aber … die meisten werden trotzdem arbeiten müßen  :wink:

Schönen guten Morgen in die Schweiz !

… vorbildlich, dass du ihr hoid no sogst, wos sie zum mochn hod, is echt die feine englische … :smiling_face:
bei aundaren miassn de frauen söba wissen, wos zum tuan is … :grin: und wenns nocha net passt, gibt´s eppa no beschwerden … :wink:

geh … daunn kniast hoid fia an tog … jo mei :grin:

muaß jo schlußendlich de Vaauntwortung trogn. :wink:

Des is oftmois eh sehr aunstrengend.

Vielleicht wegen der Waldbrandgefahr und dem allgemeinem Feuerverbot?
Wald | sg.ch

Wie auch im Waadt, Aargau, beiden Basel, Tessin, Graubünden, Solothurn und Teilen des Kantons Bern.

… ma unter der last der verantwortung net zerbricht … :grin: manch einer is dem net gewachsen :sunglasses:
i find jo scho, dass aunschoffn imma no des leichtere ist :wink: