Moagn Wien… Moagn Mopettntreiwa, vor oim de, wo so wia i heit um 5’ä in da Frieh NOSSS wuardn san… !
Moargn Weib… de wo um 3 Stund zfriah in Erdberg aufgschlogn hod, woduarch i nur anahoib Stund Schlof kriagt hob… (obhoidienst fiar Weib und 200 kg [Kleider]Stoff aus Bölgien )
UND an gaunz an besundas „scheeeenan“ MORGN, an de gaunzn Ex-Ostblock-Hackla, de earnare schaß Tschäbasn, stott zu earnara Baustööö vuar unsa Siedlung parken, dena gaunzn Oarschlecha, aus Wien Umgebung, im spezineun den GF Wapplan und de KO Säcken, de glaubn des P+Ride is a Ranch zum Pferdlreiten stotts an Parkplotz!!! und TÄGLICH dafiar suargn, das ma ois Aunreina, oft a STUND auf an SCH… Parkplotz a nur in der NÄHE seiner Wohnstätte woart…
Is besondas geil waunn ma de 200 kg in de Wohnung zahn muaß…
I hätt’s jo nie glaubt… owa i kaunn laungsaum Amokleifa vasteeeeh
A supa Fredl… do kaunn ma seine „guatn“ Morgn Aggrossss glei amoi a bissl oooobaun… daunn kaun i vielleicht no a bissl schlofn, bevuar de näxten 12 Stund Schicht auf mi woartn…
,Hr.Gerry,deswegn liegt Die Vamutung auch so nah(Beim Desertkreiserle ) -woasst scho ,Bitte sehr Bitte gleich gnädige Dame,werter Herr,komme sofort,Griaß Eich Pfiat Eich,und so weida hoid da Ganze schmäääh
No den werd i schonamal Hamsuchn,in Seyna Spelunkn im scheenen Bern
Die Stadt ist das Gegenteil von Zürich. Bern hält sich zwar auch für erstaunlich wichtig (die grösste Gemeinsamkeit mit Zürich, obwohl das niemand verstehen kann, nebst dem, dass beide Städte streng reformiert sind), hat aber meiner Meinung nach die schönere Altstadt, dafür keinen See.
Also ich versteh dich wirklich nicht … hast du nicht auch so einen Privatparkplatz mit deinem ganz privaten Nümmerchen drauf ??? Da muss man nicht lang suchen … und Ganslficker gibts in Neidurf wenig
A Wohnung warad frei bei uns … mogst ?
Mir reissn eh boid oh … daunn kaunnst di entschpaunna mei Freind