Der Herr Schalldämpfer ...

… jetzt worn mir doch heite beim Killa … wast eh des Weibats … „jetzt haum ma eams scho vasprochn oiso fohrma a hin“ … i sog dazua nur ans … du worst 4 moi vaheirtat … du kennst des glaub i eh :grin: :grin: :grin:

das er des Fraunvolk jetzt versteht?
I hobs scho aufgebm, es zu versuchn! :eyes: Weibi hot g’mant das es besser so wär! :cold_face: :grin:

Na i muaß Se jo goar nit Vastehn :grin: …und Die mi a ned :wink: …Inzwischn is ma mei Moppal Wichtiga :wink: …Guat woarn Harte Zeitn :eyes: ,und scho ? :grin: aba man gönnt sich a sonst Nix. So bin i Nur mir und sonst NIEMAND auf Dera Welt verantwortlich , und des is für mi gedacht goar ka so Großa Nachteil -Und wird auch so Bleibn , weils am Bestn so für Alle ist.

Lg Pg

… und nach dem SEX nicht vergessen …

  1. Die Zigarette danach
  2. Browserverlauf löschen, man weiß ja nie :grin:

Ich habe dem Herrn Killer stellvertretend für die Genesungswünsche kleine Präsente überbracht …

Eine Tafel Camille Bloch Mousse Chocolat für den Schweizer …
Ein Motorrad aus Schokolade für den Jürgen76 …
Ein Sackerl Mercie als kleines Danke von mir und …
Eine Flasche Pago vom Pilli :grin: :grin: :grin: Multifrucht :wink:

Es geht ihm den Umständen entsprechend gut und er macht schon wieder seine gewohnten charmanten Witze :wink:
Ein Wenig Sorgen macht mir nur sein geistiger Zustand … er lest „Reitwagen“ :wink: :grin:

lg und schönen Sonntag

Sehr schön zu lesen das er sich gut erholt! :smiling_face: :smiling_face:

Brauma an Exorzistn? :grin:

Daungscheen firs Übabringa :wink:…omei. :eyes:…do werda wida aun Gscheidn Rausch ghobt hobn -Nit ? :grin: :grin:

wünsch a aun Schenan Sunndoch :smiling_face:

Lg Pg

… i bin heite voll eingsetzt … Hollablia Saftl wird heite fertig gmocht … 10 Lita :smiling_face: :wink:

…gehts ja nochamoi Ausnahmsweis Ohne :eyes:

…weyl Schlimma gibts imma :smiling_face: :grin: :grin:

lgpg

wünsch unseren DB Killa ah ollas Guate und das er bald wieder auf dem Damm ist

wos is des fir a Problem waunn ma Reitwogn lest, ausserdem im Spitoi muass ma dem nachsehen oder waunn da des ned passt nimm ehm des Heftl weg bring ehm a ÖKM
:eyes: :worried: :dizzy_face: :sunglasses:

Herr Jürgen …wia schaugts aus ? :eyes: :grin:…so Sattle Er Seyn Neues Pracht Ross und Begebe sich Richtung Tulln :smiling_face: .(Warad a Fescher Tagesausflug) :smiling_face:…do is Heite a Nette Mess Hauptsächlich Oldtimer aba a Sonstiges Moderneres dabei …i woar scho paar mol dortn , imma wida sehenswert…

so werde ich auch Heut Nachmittog dortn auftauchen

Wie auch immer an Schönen Sonntag wünsch i da Famiglia Jürgen :smiling_face:

Lg Pg

… wos wird des daunn ? Manische Onanie ? :wink:
Na do soll a liaba den Reitinger lesn … in sein Oita is so vü Aufregung ned guad :smiling_face:

an Tagesausflug mitn Bock is ma des Wetta zu bescheidn :cold_face:
Frauerl wor gestern brav und hod g’hacklt (irgendwer muß jo as Hobby finanziern! :wink: :grin:), deshoib is heut Famülientog.

Unvabastelte Oldtimer find I meist eh interessanta wia so manch a neiches Zeichs!

Schänen Sonntag Dir auch!

Danke sehr. Wird mittels Care Paket morgan nach Sillian geschickt.
Hier gibts im übrigen sogar stellenweise wieder trockene Abschnitte. :smiling_face:

Wie kann man den Reitwagen ‚lesen‘? :dizzy_face:
Wo ist da der Text??? :eyes:

Recht herzlichen Dank für die überbringung der Genesungswünsche!!!

Hier bei uns schein heute auch die Sonne ABER kalt und windig also Faulenzen ist angesagt :wink:
Reitwagen ist wie die Krone … Bilder sind schön bunt :wink:
Der Text ? Hinter den Bildern … :smiling_face:

… auf dein Besuch :wink: viellecht fohrt noch da ane oder aundare mit ins Spitoi.

…des bei seim momentanen Rücknzuastand so g’sund is? :grin: :grin: :grin:

Glaabsd ?. :eyes:…i ned , bzw dad mi des Schwar Wundan :wink:

oba man soi jo Nie so voreingenommen, oda wia des hast - seyn -Nit ? :grin:

… ma kennt jo den Maya den Wurzlinger den MAD den … au-sms-n :smiling_face:

Oba de wissn des eh scho lanug :grin: