Der Neue - 29.08.2013 19:34

wos moch ma das di glei pudelwohl fühlst bei uns :wink: :cold_face: :eyes:

Guat :grin: …daun a klana Tip aum Rande…oben Rechts im Jeweilgen Feld steht Antwort & Zitat , wennsd also Wem Speziel Antworten willsd drucksd da drauf …weyl wennsd imma Ganz Unten Antwortest griagts imma Der -Der wo ois Letzta wos Gschriebn hod …

Lg Pg

…Des Komische Jojobbale Ihm ausredn :wink: und wos Gscheids eiredn :smiling_face: :grin: :grin:

Hi, darf man fragen von wo aus OÖ?

Komme aus Linz.

Thx, des is soooo klaaan, des hab i schasaugada goa net gsegn… Ja, da is lustig, alle genauso hinich wia i… :grin:

Ansfelden

Oh, das is ja praktisch ums Eck.
Wennst mal Lust auf a Ausfahrt hast, einfach melden. :wink:

noch demsd Die no ned so Gut do herin auskennen kannst …passa Bissal auf mit dem …Des is ana Der Weitverbreiteten Doppel Nickla …Das Wiederum sind halt welche Die Entweder Längere Zeit unta Irgendam Namen Gschrieben haben …und oder imma Noch unter Mehreren Namen hier schreiben :sob: …Leida is da MK 1971 , a Wirklich Bessawisserischa Ungustl …auch waunna Dir jetzn scheen duad :grin: weyls aus da Gleichn Eckn seits …In Letzta Zeit gibts kaum Wen …Der wo ned mit Ihm zwecks Irgendwos ghängt is :cold_face:

Brauchsd Bloß amal auf Sein Profil gehn …und Dir Seyne Beiträge Durchlesen …i woas i bin a maunchmal a Gottloses Oarschloch , wenn ma Wer bleed kimmt aba i hob No Nia mehrere Namen benützt …und um des gehts …weyl soichane sind und Bleybn Voi Lulus für mi :sob:

Lg Pg

Mach dir keine Hoffnungen!
Ich versuche hier als Quotenschweizer schon seit 7 Jahren rausgeworfen zu werden, ohne Erfolg.
Ich kann Niederösterreicher als Westungarn, Linzer als Südtschechen etc. beschimpfen und man lacht über mich. :worried: :worried:
:wink: :grin: :sunglasses:

Herzlich Willkommen im Forum das Verrückte macht!
:grin:

Chris …Es Helvetische Göldsäckli .alias Sevenfity Bums Dich was :grin:…is Natirli a Gaunz a Speziella Fall :dizzy_face:…Der kaun Groß tönen :wink: …daweil hoda sich des Forum eh scho länga gekaaft …und mocht sich aun Haidn Spass draus De Leit hier zu Nammln :grin: :grin: :grin:

Aba Er ist kein Dopplnickla …immahin :eyes: :grin: :grin:

Lg Pg

Ich bin weder mit Reinhard Mohn (Bertelsmann bzw. Gruner+Jahr), noch mit der Familie Pietsch oder mit Hermann Dietrich-Troeltsch verwandt. :eyes:

I waß, im Netz haßt’s immer obacht passen… und wer ma bled kummt, dem kumm i genauso retour… bin ja scho a großer… aber danke für den Hinweis…

…dann kennst Dich eh scho aus :wink: :grin:

Lg Pg

Willkommen… bei den Sinnbefreiten!

Sodan… hiaza hob i amoi dei Kreiwl Googln miaßn… so wos kenn i jo ned… foische Fraktion!

AUSSA… er is a motivierta und baut des Teil in DIESE Richtung um…
[image]http://s1.directupload.net/images/130829/d8trwur6.jpg[/image]
daunn schaug’s wenigstens GUAT aus, waunn ma schon nit damit FOAHRN kaunn!!! :wink: :grin: :grin: :grin:

Ich sage jedem das selbe, zu Freund, zu Feind, zu Fremden: Bild dir dein eigenes Urteil und danke mir niemals für ein Vorurteil, egal wie gut es gemeint sein mag.

Du Heilige Scheiße :sunglasses: :dizzy_face: …do is owa De Luftpumpn a Dabei Serienmäßig oda? :eyes:…i moan mir Oidn Trottl kaun ma eh Viel Vazöööhn :smiling_face: …owa dos bei Dem Vehiculum NUR de Rafn aufpummpt wordn saind …hoit i schlichtweg fir a Gerücht :grin:…an Vorteil hods steht bestimmt a ohne Stända ob in da Hosn oda Nit is a scho wurscht :sunglasses: :grin:

…i man… i werd jo eindeutig OID, das i sowos iwahaupt auschaug… owa mir gfollt so wos extremes… is hoid nur fiar „zu’r Tankstöll und z’ruck“ zum Herzagn und Putzn… owa mei… waun i de Kohle hätte… i befürcht jo i tät auf da Stroßn nur mehr mit so an fettn Ding de Ideallinie verparkn und mit da Buckn in Ring…ääähhhh, a verparken, owa trotzdem nur mehr duart zumindest versuchen, so wos wia flott zu sein!

Derweil schaut´s so aus:

[image]https://sphotos-b.xx.fbcdn.net/hphotos-prn2/p206x206/971413_4620028998780_1623661035_n.jpg[/image]

Heute is noch der Breitlenker draufgekommen (LSL Butterfly):

[image]http://members.liwest.at/powerford/xvs/yamaha_xvs_650_drag_star_LSL.jpg[/image]

Tjo… weul du neich bist… i heit gauuuuunz a liawa bin (ausnauhmsweis) jo, ehhh öhmmm, ähhhh, wia sog bei so an Daumpfa der wo nochand doch koana is… scheen???

I tät hoid zumindest a Straightbar auffäää mir taug des „g’schnörkelte“ ned so, owa GsD, sein de Geschmäcker verschieden… stöll dir vor mir tätn OLLE soiane Riesn Blechheifn foahrn… mir hättn a Stohlknoppheit das de Tiar nit zuageht! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

Wie Recht Du hast zwecks Geschmäcker… i jedoch mog des geschwungene… und die VOEST hat GsD genug Stahl lach

I hab de Maschin erst seit an knappen Monat, und der Schrauberwinter kummt erst. Bis dahin wird amoi gfahrn… Aber die Pläne reifen schon…

Lg
Christian