![]()
… schleichst di du ah oder miass ma des idiotische Gestammel no länger ertrogn ??? ![]()
… an OLPO ???
Der wor doch gor ned inda Koidn
![]()
Ausserdem muss sich niemand kränken das de Schwuchtl weg is … der kummt sehr schnö wieder mir 17000 neiche Nicks so wie sei Vuabüd ![]()
Aber sind wir froh denn ein berühmter Kleinforumsgeist meinst einst das so ein Forum nur mit ana haundvoi Trottl funktioniert und dere haumma mehrere ![]()
des könnt ja tatsächlich scho a weile her sein
…vielleicht eina aus der Generation :
es übadruck Ventil woar hinnich glei von aunfang aun
![]()
daun gibts späta halt so gewisse Störungen wie erwähnt
![]()
… des kaunn leicht sei
![]()
… Du Dir sicher ?
Wenn ich mich recht erinnere, hast du kurz bevor ich dich angerufen hab’, an Melausch aum Tisch kriagt - und daun san glei drauf da Blade Dickschwurbla aus Neistodt und sei schwangere Schwindliche autaunzt … ![]()
allein mir fehlt der glaube
i bin a Kleingeist :)?
obwohl, des is eigentlich eh was schens, und recht viel Unterschied machts a ned.
… aber das ist ka Kunst bei meinem Intellekt … wos an jedn nur regt ![]()
WAS hatte ich an ???
… ÄTSCH, eigfohrn ![]()
… s´klana Forum … bist du durt a unterwegs? ![]()
… du schreibst wie Der Alte und Der Hypatia und Der …
Aber ich denke das muss dir dein Präsident nicht extra sagen … das weißt du gell ?
LG und extra für dich weils ja sooooo ein Fan bist:
Peter Gabriel...The Carpet Crawlers. - YouTube
![]()
beim spachtln a dunkelblaue westn mit an zipp vuan und beim weggehn wos anorakartiges, aa in blau. aufn oasch hobida ned gschaut, oba rosa hosn hosd kane aunghobt des waradma aufgfoin
…
dann seids zu dritt in an ziemlich blauen flog aufgstiegn und pomale richtung hainfeld obgfoan … nix eigfoan … <;-9
… richtitsch ![]()
Sweaterwestn hob i jo quasi immer au ausser beim bodn … beim weggegh wor des ka Anorak sondern a T-Leibal und zu zweit in an Flog weu da Dritte wor mitn Schlochtschiff durt ![]()
Ob sunst … Kompli-Ment ![]()
aso - de rode kugl woar der Börny ? des muaß I übersegn haum, wias ihr eich teult hobz …
wahrscheinlich woar I so stork fixiert aufn deppatn Bladn respective sei Oide - de schlogt eam um Längen in allen Disziplinen …ned nur optisch … ![]()
woarn des ned wir!
… ![]()
Aber den Res hat er gut erraten der Boss
![]()
… stimmt ned: du hosd goa kan reis gessn !
aber danke für die rückendeckung. sunst haassts wieder, I schleich’ durt herum, wo da eschowissn sei monströse bauchfettn durch de gegend schiabt, damit ich ihm nahe sein kann … ![]()
… Test, ob wer vo eich eher auf hainfeld oder pomale auspringt … I waass jo, wo’s nocha hingaungan is … ![]()
… fettn schiab i a ummadum do brauchst nur zu mir kumma is ned so weit wie die Koide … nur Racer san bei mir kane und RAID gibts a kan oba EGG san vorhaundn und wos 4 wöchane ![]()
Hab grad drüben gelesen … … fettn schiab i a ummadum
ja wer schreibt denn sowas ? dem werma gem … ;-!