Der Rückzug aus 1000ps

:grin: :grin: :grin:

… schleichst di du ah oder miass ma des idiotische Gestammel no länger ertrogn ??? :wink:

… an OLPO ??? :grin: :grin: :grin:Der wor doch gor ned inda Koidn :cold_face: :sunglasses: :grin:

Ausserdem muss sich niemand kränken das de Schwuchtl weg is … der kummt sehr schnö wieder mir 17000 neiche Nicks so wie sei Vuabüd :wink:
Aber sind wir froh denn ein berühmter Kleinforumsgeist meinst einst das so ein Forum nur mit ana haundvoi Trottl funktioniert und dere haumma mehrere :wink:

des könnt ja tatsächlich scho a weile her sein :wink: …vielleicht eina aus der Generation :
es übadruck Ventil woar hinnich glei von aunfang aun :smiling_face: :grin: :grin:
daun gibts späta halt so gewisse Störungen wie erwähnt :wink: :sunglasses:

… des kaunn leicht sei :grin: :wink:

… Du Dir sicher ?
Wenn ich mich recht erinnere, hast du kurz bevor ich dich angerufen hab’, an Melausch aum Tisch kriagt - und daun san glei drauf da Blade Dickschwurbla aus Neistodt und sei schwangere Schwindliche autaunzt … :wink:

allein mir fehlt der glaube

i bin a Kleingeist :)?

obwohl, des is eigentlich eh was schens, und recht viel Unterschied machts a ned.

… aber das ist ka Kunst bei meinem Intellekt … wos an jedn nur regt :wink:

WAS hatte ich an ??? :sob: :wink: … ÄTSCH, eigfohrn :grin:

… s´klana Forum … bist du durt a unterwegs? :wink:

… du schreibst wie Der Alte und Der Hypatia und Der …

Aber ich denke das muss dir dein Präsident nicht extra sagen … das weißt du gell ?

LG und extra für dich weils ja sooooo ein Fan bist:

Peter Gabriel...The Carpet Crawlers. - YouTube

:wink:

beim spachtln a dunkelblaue westn mit an zipp vuan und beim weggehn wos anorakartiges, aa in blau. aufn oasch hobida ned gschaut, oba rosa hosn hosd kane aunghobt des waradma aufgfoin :wink:
dann seids zu dritt in an ziemlich blauen flog aufgstiegn und pomale richtung hainfeld obgfoan … nix eigfoan … <;-9

… richtitsch :wink:

Sweaterwestn hob i jo quasi immer au ausser beim bodn … beim weggegh wor des ka Anorak sondern a T-Leibal und zu zweit in an Flog weu da Dritte wor mitn Schlochtschiff durt :grin:

Ob sunst … Kompli-Ment :smiling_face:

aso - de rode kugl woar der Börny ? des muaß I übersegn haum, wias ihr eich teult hobz …

wahrscheinlich woar I so stork fixiert aufn deppatn Bladn respective sei Oide - de schlogt eam um Längen in allen Disziplinen …ned nur optisch … :wink:

woarn des ned wir!

:wink:

Aber den Res hat er gut erraten der Boss :grin: :wink:

… stimmt ned: du hosd goa kan reis gessn !
aber danke für die rückendeckung. sunst haassts wieder, I schleich’ durt herum, wo da eschowissn sei monströse bauchfettn durch de gegend schiabt, damit ich ihm nahe sein kann … :wink:

… Test, ob wer vo eich eher auf hainfeld oder pomale auspringt … I waass jo, wo’s nocha hingaungan is … :wink:

… fettn schiab i a ummadum do brauchst nur zu mir kumma is ned so weit wie die Koide … nur Racer san bei mir kane und RAID gibts a kan oba EGG san vorhaundn und wos 4 wöchane :wink:

ja wer schreibt denn sowas ? dem werma gem … ;-!