Des kann jo net eia ernst sein

jetzt les i do, dass i, wenn i de 4 schraufm aufmoch und meine hinteren fussrasten runtergib, wals ma afoch bessa gfoit und i sowieso kan soziusplatz hob, sondern a originale heckabdeckung, des um teures geld TYPISIEREN lassen muss, da i ansonsten ka pickerl kriag (schwerer mangel!!!) und wenn i an unfall hab, die versicherung möglicherweise abspringt…

und wenn i mit an tankrucksock foa, moass i a gewerbe anmelden…i könnt jo erwerbsmässig transporte abwickeln…oda wos…

in wos fia an beschissanan, gödgeilen, spiessigen pisser-staat leb ma eigentlich…?
sonntag verhaut…und morgen wird ausgewandert(wenns mittn lotto heit wos wird…gg)

ealiwoa…schnaub

so jetzt gehts ma a bissi bessa…

jetzt hast den Finanzlern an Tipp gegeben mit dem Tankrucksack…bis jetzt wärens no net dahinter gekommen, dass man damit transportieren könnte…:-))

Is Vater Staat…Hauptsache sie kassieren Geld, auch wenn es nur um Fussraster geht für einen/eine nichtvorhandene/en Sozia/Sozius…find ich aber bissl als Schildbürgerstreich…bist sicher daß das tatsächlich so ist?

Wäre ja direkt Kabarettreif…und für die Zeitung…

Mhh, i glaub mit dem Lotto wirds nixi…aber ma kann auch ohne Geld auswandern, sofern man nicht zu viel zum mitnehmen hat.

lg
Ria

[url=http://www.1000ps.at/forum/fb.asp?m=1744022]http://www.1000ps.at/forum/fb.asp?m=1744022[/url]

schtoak, oda?

gruss marc

albanien, tschetschenien oder aserbaidschan sind zum empfehlen

genau des san die unsinnigen gesetze, ohne sinn dahinter, die swich irgendwelche schreibtischhängst ausgedocht hobn, damit erna ned fad wird.

is mir wurscht, wird drauf gschissen, aus pasta!!!

und dann wundert sich alle wenn i mit anarchie 64 unterschreib…hihihi

lg. alfred

als bei uns, können kaum am werk sein…

anarchie 64

bes sowos…

Najo oba bitte weilst so über unsern lieben Staat Österreich schimpfst. Wir haum jo sovü ausgaben. BAWAG, Abfangjäger die des doppelte Kosten ois a aunderer der wenigstens fliagt, Porsche für de Polizei, EU, und schließlich und endlich… Wie soi sunst Klein-Wolferl zu seine Mascherl kommen?

MFG

Christian

an kuba, jamaica oder trinidad&tobago gedocht…

oder hätt des jetzt da moral-zeigefinger von wegen, wie guat dass uns geht in österreich, sein…?
bitte net…

gruss marc

i werd jetzt de oide sex-pistols-plottn suachn gehn, de i irgendwo vagrom hob und werd de jetzt ganz laut huachn…

gruss marc

springt die versicherung ab, weil mit den soziusfussrasten und typisierten vorhautpiercing hättest es locker dabremst, du lulu!

und wegen gewerbe anmelden: is auch richtig so, könnt ja jeder kommen und im tankrucksack heizöl ausliefern…

mach eine selbstanzeige, das beruhigt dein gewissen, du fühlst dich besser, na komm…

lg
öarp

mir hat schon einmal ein mechaniker kein pickerl geben weil ich hinten keine fußrasten ghabt hab. hab das damals ned glauben können und hab mich beim ÖAMTC erkundigt und die haben gsagt das der mechaniker recht hat. hab mir dann das pickerl bei einem anderen geholt, der executive is das bis jetzt völlig wurscht gwesen ob hinten rasten sind oder ned… ich denk mal das es zwar vom gesetz her vorgeschrieben is aber das es ned wirklich kontrolliert wird…
ich hab meine auch runtergschraubt…

mfg

erledigt, ausserdem hab i grad unserm kronen-zeitung-rosen-perser 635 euro in die hand drückt, rückwirkend für die vielen zeitungen, die ich am sonntag in der früh schon g´stohlen hab…

as einzige, was ich beibehalten werde ist, dass ich weiterhin mit meinem punto fahrwerksteile für den neuen airbus und schiffsdiesel-kurbelwellen schmuggle…

wenn i mi tumml, komm i sogoa no zur abendmesse, auf a klanes beichterl…

gruss marc

samma wuascht…
oba wenn si im falle des falles die versicherung vertschüsst, wirds richtig bitter…

gruss marc

typisch Össiland? Kann ja net sein…wie gsagt, das mit dem Tankrucksack, wenn das die Finanzler jetzt lesen, dann kommt die Tankrucksacksteuer…und man muss wahrscheinlich wirklich Gewerbe nachweisen. :-))

Lass halt oben und denk Dir Deinen Teil…

lg
Ria

das sich die versicherung weigert zu zahlen glaub i ned, da gehts ja nur bei umbauten die welche die verkehrstauglichkeit einschränken (andere bremsen, andere lenker, andere blinker, andere reifendimmension…) das da wegen der fußrasten was is kann i mir ned vorstellen… ober woswasma… bei de gfraster von der versicherung… drucken sich eh wos nur geht… wird wirklich scho zeit für a revolution!!!
hoff ma es beste!!!

sexpistols platten vergraben? hast einen kredit braucht und auf bürgerlich gemacht?

sid vicious rotiert im grab…

sä öarp

is gschi… aber andere Länder andere Sitten, in usa derfst dafia mit’n bier nit auf strassen.

Des Bike muaß ma ehrli typisieren lossn wenn ma de Sozius-Raster owetuat? Oiso, i hob de Delirio, de ma am Büldl so gfollt, in Natura auf der Bike gsegn und net nur das is enttäuscht woar weil sie irgendwo gaunz im Wínkerl in an Eck wo gstaunden is wia wauns wos aungstöllt hättat, hob i zu meinem Freuind Franz gsogt, wenn i de Kohle hättat für dieses Moped, des erste wos i tat warat a Flex nehma und de Sozius-Fuaßroster anfoch oweschneiden. Es gibt eben Eisen do paßt des einfach nit (und bei da Delirio, a so a schene Italienerin, is des nu dazua dilettantisch aufepotzt). Und da kann man doch nicht noch mit Stempel und Bescheid drum raufen miassn das wos owe kummt wos ka Sau braucht …