kräftige argument es diehnt der vksicherheit ist zu 90% irreführend.
in meiner nähe gibt es eine autostraße etwa 6 km dreispurig, rechts wie links lärmschutzwände, also kann dir nicht einmal ein reh in die queere kommen, da stehen sie drei mal oder öfter die woche im „fluchttor“ und zielen mit ihrer kamera auf temposünder.
kann mich nicht erinnern,dass hier eine besondere unfallgefahr bestehen würde.
sooo, ofach is Des oba Nit ,Da muscht erstamal Seelich gsprochen wern,Und Des geht Nur in ana Insel Da Seeligen,und weils Die nimmamehr, hier zulande gibt,(de sand umzogn nach Konstantinopel ),ists auch Essig mit ana Heiligsprechung, oda sowas ,Jojo Friara hob i so Formulare imma im Kastl ghabt,oba in Letzta Zeit wurde mir Diese Gunst entzogen ,wegen Aufrührerischen Gedankengutes und Fehlinterpretionen, gewisser,Sesslpfurza
kann da Leida Nix tun,außa a Reichs 8 Formular hätt i noch,des geht Billig her is oba es letzte
Lg Pg
Flüsta ,Na ja Schrotti,des geht scho so Normal, halt ,Na joo,(Windung wie ein Aal),i kannt ja mal auch in da andan Schubladn, einilurchn,und vielleicht ganz hintn,woaßt scho ,so wirkli gaaaanz hintn kannt ja sowas noch zu Finden sein, , ,
Oba wia gsagt,Momentan hob i vaschissn,Miaß ma erscht a Bissale a Gras üba Die sach waxn lassn ,
Des hob i von Die Großn ghert ,Das ma Des so machen tut