Die neue V-Strom

Was würde das uns beweisen?
Vielleicht, dass die BMW Piloten so bescheuert sind, dass sie für eine 15 Jahre alte WC-Schüssel soviel bezahlen? :eyes:

Bei einer Softail kannst du wenigstens die Fussrasten vorverlegen und verbrennst deine Füsse nicht am Boxer. :grin:

Wenn BMW, dann lieber eine F800R oder wenn es sein muss die R1200R. :grin:

oiso bei mir muass des Sicha ned seyn :wink:
…do foahr i Liaba -anstatt -ewig mitm Proletn Schlauch ummadumm :smiling_face: :grin: :grin:

… SCHLUSS MIT LUSTIG HEAST :grin: :grin: :grin:

Wieder daham aum Computer brauch i ned a hoibe Stund 4 a Auntwurt :wink: :grin:

Du mir haum a extrem schene Zeit ghobt bei de Jugos … des Essn in Slowenien is orsch oba des haums scho friara ned kennan … IZOLA is Hammer und in Koper riachts noch Wien und SCS … nur des Wetter wor überoi gleich G E I L … gestern in UMAG 25 Gräder und sonnen aum Straund … und kaum kumm i ham rengts … so a SCHAAS :wink:

so iss es eh wennst ham kummst kriegst a Watschn weils so koid is
waunn gehst wieda orbeiten

… morgn hol i mei Auto vom Service und aum Freidoch prowier ma den HK Technik aus … quasi ums Eck in Maria Enzersdorf :wink:
Da Bogole derf momentan no kane Pickerln mochn … wast eh der is vom Buagnlaund noch Niederösterreich zogn … des kaunn dauern bei unsere Koffer auf de Ämter.

i bin a daham bis aum Dienstog
waunn host aum Freidog Termun fürs Pickal

jo de Bogolen hot Stresss mei Nochbor hot a a Mopperl zu ehm gstellt is scho 3 Wochen durtn

… bin gspaunnt wies is. Da Ernstl (BonnyandClyde) kennt eam persönlich und is sehr positiv eingstellt und da Ernstl kennt sich aus.

mit deiner Suzal brauchst sicher ka Aungs haum das du des Pickerl ned kriegst steht jo eh sche do

… des Pickerl mocht a da ÖMTESCHE aber ich meine wie der Typ so ist. Schließlich ist er quasi ums Ecke bei mir und wenn alles passt wäre es schon zu überlegen öfters mal dort anzuklopfen.

Kemeter der is jo a bei de Staumminga in Wienersdorf dabei zumindest hob i des scho öfters glesen
währ scho interessant für di wennst ned so weit fohrn mgst

… wos hast fohrn … ummeschiam kunnt ichs :grin:

schauts preistechnisch aus im Vergleich zur Bogoln

du host a Pämm

Ein Puch-Ignorant fragt mal ganz freundlich:
Ist das die SGS, oder? :smiling_face:

Wie steht es um die MCH? :eyes:

des is de Mch vom Bundesheer find des Moppal geil is sie scho wieder fahrbereit

typisch Schweizer immer am querulieren :wink: :grin: :smiling_face:

Condors kann ich auseinanderhalten. Puchs nicht!

Die sind hierzulande so selten wie eine Vincent Black Shadow! :face_with_diagonal_mouth:
Wobei, wo eine 1000er Vincent steht weiss ich, wo eine Puch MCH steht (ausser beim Ritter der Kokosnuss), keine Ahnung. :wink: :grin:

obwohl so a Condor währ a was feines owa bei uns hab ich erst eine gesehen
obwohl do is jo a kastrierter Ducmotor drinn ob des wos kann

Wurden im Jura produziert:
Condor A350 – Wikipedia

Aber am Schluss nur noch fürs Militär. :eyes:
Die sind nicht mal so teuer… :wink:

Die 17 PS schwachen Ducati-Motoren haben in 40 Jahren auch an die 80’000km geschafft… :grin:

gut was kostet so eine Perle mit de 17 Ps ist sie sicher sehr langlebig und bei an Oldy ist mir die Motorleistung egal

carforyou.ch - Occasion Auto, Gebrauchtwagen kaufen in der Schweiz

Ach ja, ich vermute mal, die wird um den Preis nicht weggehen… :wink: