Die Sprache der Männer verstehn!

…da könnts dann zu einem Problem werden…:wink:

Nu blöder is es wann der Sex nie guat war…dann hast a Problem rofl

lG
sylvie

Najo es muass solche und solche geben.

Die aus mein Posting san ja a manchmal ned schlecht…kommt eben drauf an, was ma will gg

hab ja eh schon den verdacht gehabt, dass dir der irgendwie abhanden gekommen is

aber … die katze lässt das mausen nicht … udn gut is so lach

i weiß a ned…kennst glaub i ned lol

eine statue mit am riesen p…s? was meinst jetz? kannst des ned ausschreiben?? g
wieso habens die aufgstellt? i mein es is lustig, aber deswegen werdens ned sowas aufstellen :slight_smile:

und nein…so a statue kriegst ned…wenn dann a weibliches pendant…und i bin da steinmetz harhar

g

wie wahr wie wahr, leider

grrr, rita

„reden wir“ rofl

na es is echt schlimm wenn die kerle heutzutage nicht mehr wollen… furchtbar…

aber was hält Dich dann bei so einem Mann?
is also eher unwahrscheinlich, oder?

lg, dagmar

wann is mir den der abhanden gekommen?

…i mir eh dacht, dass i mi da getäuscht hab, weil mir des bekannt vorkommt g

Die Statue war a Auftragskunstwerk und die Auftraggeber (i glaub die Stadt Salzburg) hat es erst gesehn wie´s scho gstanden is…im wahrsten Sinne des Wortes lol
…und dann hats an großen Aufruhr gebn, weil ja auf an öffentlichen Platz gstanden is, wo a Kinder vorbeigehn…hehe

Du da Steinmetz…hmmm…I schick dir des Foto von mein Bushmodell nur mit mein Gsicht…des dürft hinkommen ggg

Yep! Auf der anderen Seite ned immer schlecht…was ma halt grad will :wink:

Der Tag im Büro war heut total befreiend…bin den ganzen Abend schon aufgekratzt…oarg!

lG
sylvie

also zum heiligen würd i mi nsicher net eignen … klar liebe ich sex … aber eben nicht nur … ich seh eine frau schon als noch viel mehr als nur als sexobjekt

…kann ma des ja ned wissen. Ansehn tuat ma´s jo leider koan, des muass ma zumindest einmal ausprobiern gg

Du hast aber sicher Recht…wird dann wahrscheinlich koa Zukunft haben, wann ned amoi des hinhaut.
Is ja scho auch wichtig :wink:

na des wär was, wenn den Männern ihre sexuellen Fähigkeiten auf´s Hirn tätowiert wären

da könnt frau sich einige Enttäuschungen ersparen lol

…oan hob i bis jetzt nu ned wirklich troffn…zumindest solang ma mit dem zamm is.

I versteh des ja überhaupt ned…wie kann ma des ned wollen? :wink:

des kann i ma gut vorstellen, die alten großeltern mit de neffen und nichten, die an dem kunstwerk vorbeigehn und an anfall kriagn :slight_smile:
i nimm an die is wieder entfernt worden? oder vielleicht nur kastr…aua g

na des is ned dasselbe…SO KANN ICH NICHT ARBEITEN!! gg
na es is ja so dass die statue a paar meter hoch werden soll und da muß i auf jedes detail achten…des geht beim foto ned so guad… ggg

habs gmerkt. sag mal bist net müd, zumindest warst as vorhin noch

…hob i sowieso von dir erwartet! Alles andere hätt mich jetzt sehr verwundert :wink:

i net schulternzuck

du hast letzte woche noch ein- zweimal geschrieben, wie du da mal tagdienst hattest … und seither hab i nix mehr gsehn von dir

Vielleicht sollt ma sowas einführen, dass die Frauen die Männer einfach makieren rofl

Wann i a guates Exemplar erwischt hab, möcht i allerdings ned dass des glei jede woaß…Meins-alles meins hehe

irgendwie kennst du mi wirklich so abisserl mehr als nur a bisserl Freu