Die Tage sind gezählt

wo´s laung hell is´.

Heit is kalendarischer Sommerbeginn und gleichzeitig Sunnwend´ - ob heite wean de Toge wieda kirza.

Des geht ma momentan, waunn i beim Fensta außischau no mehr aum Senk´l, ois Finanzkrise, Tranzparenzkonto, ob de „Krone“ jetz de „Krone“ bleibt, und ois mägliche z´aum.

:sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob: :sob:
:cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face: :cold_face:
:sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses: :sunglasses:
:rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

hea auf jetz zum Schworz-moln :rage:. Homma jo trotzdem noch den greßtn Teil vom Summa vua uns :wink:. Hast Du meine Nachricht bekommen bzw. das Krümmer Problem gelößt :eyes:?

LG

I tua ned schworzmoin - da Himm´l is scho schwoaz. :dizzy_face:

Und den gräßt´n Teul vo der Peinigung haumm´a no vua uns? No des is ma ka oizugroßa Trost. :cry:

Aum Soizaumt is a dauand besetzt, oiso muaß i mi do herinnan beschwer´n. :sob:

PS.: PM hob i kriagt - danke. Mei Mech hod den Krümma aufg´schnitt´n und an Teul vom Innenrohr entfernt. Des hod ca. 40 Km g´hoif´n, daunn wor´s genauso org wia vuaher. Inzwisch´n is´ owa so guat wia weg (diafat se no a Teul g´läst haum). Dadurch hob i jetz Zeit, ma im Intanetz an Günstig´n z´suachn. Ana is ma in da Bucht im letzt´n Moment weggekrallt word´n, owa es wird scho amoi pass´n. Trotzdem - waunn da a Günstiga begeg´t, sog ma´s.

http://www.kleinezeitung.at/nachrichten/chronik/2378261/sommer-beginnt-schneefall.story
:grin:

wenn de Tog kiaza wern. Dafia wirds jo költa. :grin: :grin: :grin:

s rentnamandl

…den Kopf ned hängen… im Punkto Wetter kanns eh nur besser werden.
Es nutzt nix sich von Dingen, die man eh nicht ändern kann, entweder weil man eben nicht kann (Wetter) oder weil sie schon passiert sind, sich die Laune verderben zu lassen.

Oisa… Keep smiling!

ziag da was woams an oder mach hoit a Feuer oder sauf di aun oder fahr halt ohne Krümmer!

Aha - waunn i ma jetz a Ralph Lauren Polo (des mit dem 15 cm Reita d´rauf) aunziag und ma an Pastellforbanen Pulli umhäng, wiad des Wedda bessa? Des glaub´i ned. :cold_face:

eh wunderschen, du hast einfach nur keinen Geschmack!

Weul´st grod do bist.

Geh sei so liab und tua wieda des 35° Büld´l einistöll´n.

Der Hund do, schaut drei´, ois hätt´a z´laung aun Dein Auspuff g´nucklt, oda no schlimmare Sochn g´mocht. Do kriagt ma jo Aungst. Der schaut jo völlich durchknoit aus. :cold_face:

hast du wos gegen mein Hund gsagt?
I glaub des wird er gar ned gern hörn…

Is eh a sölt´n liawes Viechal. :eyes:

Is der eigantlich Toiwutg´impft? :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

das wetter orientiert sich weder am kalende noch an gemütsregungen daher freue ich mich wenns regnet, weil wenn ich mich nicht freue regnets auch

von einem Hund, jo und sie is gegen alles geimpft was der Tierarzt ihr reinspritzt und der macht eh gern a Geld :slight_smile:

Der blöde Blick vom Hund is deswegen weus da no jung und depad war, und i habs festghoitn indem ich mich auf sie gsetzt hab, und mit der Kamera bedroht, deswegen schauts so :slight_smile:

No daunn. :wink: :smiling_face: :grin:

die temperaturen passen eh scho’ eher zum herannahenden winter!

• batterie ausbauen
  • einmotten
  • keksrezepte sammeln
    no a lösung war’n die seealpen!

Jo des scho,Aba mitm Laga Feia, macha und ooohh-Saufn kannta scho Recht hobn :grin: :grin:
lgpg

ps (denk da nixn i hob a Ohrwaschl.entzündung,vom ständign Bleed daherredn :worried:)

Wia da Herr sos Gscherr :grin: :grin: :grin:

lgpg