ned hüfsbereit !!!
net amoi beim fladern höfens, soichane hund
![]()
Des is doch bestimmt a Scheipi …
![]()
i jetzt wüßt wos a „scheipi“ is würd i mi a auskenna gg
ß efke
Oba pscht. Sunst kriagn ma ane iban Zylinda. Wegn da Fäkalsproch warads …
![]()
Feigling, ölendicha.
![]()
Dabei hob I des do bei eich im Forum gleant, des Wuat …
![]()
jetzt hob i des glaub i 4x glesen, owa jetzt hob i´s
maunche sochen dauern länger ![]()
do san mia Gscherdn scho aus an gaunz aundarn Hoiz ha ?
![]()
LG Herr Willi
… a Scheipi in Vienna … nau guad daunn is eh ois klor ![]()
… wird dir das jetzt erklären gell ???
![]()
Ein Tipp … es sind zwei Worte ![]()
… die Schweizer sagen Gummihälse dazu ![]()
… bä bä bäbäbä … söba feig söba feig …