DJ ÖTZI

jo an des wirst di gewöhnen müssen, weil i kann net anders… :dizzy_face: :grin:

Trauatog :worried: :cold_face:

da ötzi is Furt :eyes:?..und i hob Gedenkt doß De Oide Mumie es letzte moi in Bolzano es Bauchal aufgschnittn hobn , oda woars doch Lei in Insbruck, glei in da näh von Brixn :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

DJ Ötzi will Österreich den Rücken kehren !! ER will UNS blos den Rücken kehren … reinign sozusogn :wink: oder ohstaubm.

… na i wor ned aum See … do feuts ma momentan zu sehr weu durt jo der Sautrottl dasoffn is … :wink:

Oisa… mir is des ziemlich Powidl, wessen Ruckn der kehrt, oda wem er den Rücken kehren will (oisa sich vazupfn wühhh), weu mi hod scho sei Vuardaseitn ned interessiert und seit „mein Stern“ oda wia des Foitainstrument g’hasn hod, is der mei Feind!!!

Fiar so wos soit ma eing’sperrt werdn…

… do werda sich oba gscheid ohschaun :sunglasses:, Des staubt mindastns 499%, mehr ois De Oide Karopack Maccinna :grin: :grin: :grin:

ob Er is eh aniges gwohnt :grin:

Lg Pg

:wink: bin bei dir mei Freind !

… so eine elendiche Dreckschleidan oba a … wenigstns is a Papier und ka Schwermetoi :wink: des baut a gsunde Lungan wieder oh … (hoff i) :grin:

bey Dir vielleicht , de meinige is scho so schwoarz wia waunsd a mal De Augn kurz zudruckst, oba ned Schummln gell :dizzy_face: :grin: :grin: :grin:

Und NEIN :grin:…i gibs eh ned auf De Raucharei :smiling_face:

… weil wenns es Raucher olle aufherts daunn foit unsern Oberbimbol wieder wos neiches ein wie er an die trotz Sporpackl nocht immer fehlenden 2,5 Milliarden kummt … rauchts Buama … r a u c h t s … :wink: :grin: und, gib a bissl mehra eini :wink:

bin i leider eingschlafen, mei Frau hat gmeint das em die Belamibrüder a nit fül gholfen haben.

Wer wo?-Bahnhofsklo :grin:…geh Herr Josha, homs scho wida es Puifal, vom Meerschweindi gstanglt :grin:, Des soins oba nit duarn, sogt da Herr Veterinääär :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

i kann ja nit an ganzen Tag vor dem PC sitzen (nicht verwechseln mit WC) weil Gartenarbeit gibts a nu und für die Suppen muß i an Bärlauch holn, o mei o mei hert des nia nit auf?

Ruhig Junga Mann :sunglasses: , und daunn fangans ganz Laungsam, und mit Bedacht von Vorne aun :grin: :grin: :smiling_face:

oba koane Puifal mehr -Gell :grin:

Alles wird Gut :wink:

Lg Pg

geh ich schifahrn damit du es genau weißt, i mag nimma.

Talent seiner Oma für´s Handarbeiten? :eyes:

http://www.youtube.com/watch?v=WZG_cCj8GAc

:grin: :grin:…Des erinnat mi imma aun Die Ghäckltn Klo Roin Haubn, die mei Oida Herr,friaras imma auf da Hutablogn in Seym Oidn Flügla Benz Joahrelaung, Voikomman sinnbefreit durch de Gegnd Kutschiert hod :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Hr. Pilgrant, es ist mir eine besondere Freude, diesbezüglich zur Aufklärung beitragen zu können. :eyes:

Unbestätigten Gerüchten zufolge besteht die Sinnhaftigkeit des Häuselrollenpunkerns auf der Hutablage einzig dem Zwecke, falls dem Wackeldackel etwas malört, gewappnet zu sein. :wink:

De woarn ja sowiso da Hit :grin:…De saind genauso schlimm wia de Fisch im Aquarium, Do waun de Leit davor stengan , duan a Olle Irgendwia es Mei auf und Zua, ois obs in Selbigem waradn, und Genauso, ists mit Dem Dackl a . Imma waun, i an Da Ompi hinta am steh Der so a Viech hod, kaun i mi ofach ned Beherschn , und scho fängt a bei mir Die Deppate Wockelei , mitm Schädl oh :grin: :grin: :grin:

wia nennt ma sowas? :eyes:…Willensaufzwinga? :grin:

Lg Pg

isch schwör Disch, soboid i so a Viecherl auf an Flohmorkt siech, hob i des auf da Huatoblog. :grin:

I hob imma scho davo tramt, so an Dackl a Schleudatrauma zu vapassn. :grin: :grin: :grin: