dolo - wetter - update

… sagen wir so …

Ich musste einsam und verlassen an schönen Plätzen anhalten um wenigstens ein paar Bilder mit Sonne zu haben … da Herr Maya ist dort mit den gewohnten 220 km/h vorbeigekniet :wink:

da Peda hod ned mitkriagt das er ned aum heuligen Hügl is sunst hätt er sich de Laundschoft ah abissal augschaut
suppa das olli wieda gsund hamkumma seids :cold_face: :eyes:

… wie gesagt - Wetter war natürlich wie ihr wisst nicht das beste aber es war doch an zwei Tagen mal 4 und dann 6 Stunden wirklich schön zu fahren … Samstag sogar sonnig und mild, was will man mehr ? :wink:

… Herr Peter WU und seine liebe Julia :wink: wir waren selber schuld … keiner hat dem Peter gesagt dass wir in den Dolos sind und nicht am Pannonia Ring :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

bittä des stimmt ned. ICH hab obn gwartet… dann is da wurz vorbeigwetzt und i bin halt weitergfahren. was kann i dafür wenn du jedesmal als letzter ankommst??? :eyes:

greeeeeeeez, ich

…tua an Maya net imma so schiach, er is eh a liaba Bua, es worn kane 220! Nur knoppe 218er hoib! :grin:

geht di kraxn net schnölla als 220? :grin:

… gwußt hätt :grin: :grin: wer an Maya und mi kennt woas dass des ka schiach tuan is … sondern … „der braucht des“ :wink:
Mir haum eam doch eh olle gern den Lausa sunst hätt man jo ned mitgnumma … nächstes Moi ghert a an Rocco … derf a eam die Schweiz zoagn :grin: