Doppelgänger

… dann is er doch eh ein Klavier oder wie des haßt … :wink: :grin:

schenau :eyes: :eyes: :eyes:

do miassat i owa um 18:30 weg weil i nochan no an termin nob und i kummat wohrscheinli mit sakko und krawatten. ob des beim ferl passend is … oda wia mochn des mittogs daun kimmt mei bessane höfte vielleicht a mid

… Kaffee ODER Bier im „Lounge Cafe“ in da UCI ?? Nett gmiadlich und a guada Kaffee und die ansa Dackn a ka Problem :wink:

Räuspa :sunglasses: :grin:…und Ihr Schwesta auch :eyes: :smiling_face:…daun kimm i a :smiling_face: :smiling_face:

pili, de hot ka schwesta. und ihren bruada, des tua i erm ned au :grin: :grin: :grin: :grin:

passt gerry. uhrzeit 16:00?

:wink: mir san pinktlich :grin:

onmal wos Gscheids dabei gwen wär - und dann :eyes:

hobs ma eh schon Gedenkt :rage:…daun halt wia imma :grin:

ähm wöchas uci? des in da mille-city oder in da SCS?

… wenns recht is ?

mir isses egal, wollts nur wissen. ned dass daun ana durt steht und da aundare wo aundas. SCS is e afocha fia mi. nochan muas i mit an geschäftspartner in so an gurmä-templ gehn. des kau wos wern.

Gurmääät Templ :eyes:…Jaja habs schon Befürchtet :sunglasses: …kenn des auch aus Eina Oidn Zeit :grin: :grin: :grin: :grin:

leider gibts durtn kane soichanan servierplatten :cry:

… dafir brauchts es dann koan gstingkatn roha Fisch fressn … es Banausn … hobts engk damois eh beschwert dass de Brombeermarmalad noch Fisch schmeckt, wias engk den Kaviar kredenzt hobm … :smiling_face:
:grin: :wink:

:grin:

na, owa des schreib i jetzan ned do eine, wei sunst triff i durt die höfte von eich waunsinnigen :grin: :grin: :grin:

… trifft UNS sicher ned weu vaorschn kaunn i mi woanders gratis lossn. A Stickal Fisch mit an Orsch voi Gmias und an Erdapfe inkl. drei französische Ausdrücke für a unpassende Soß um 68 Euken … du solltest mich schon a bissl kennan … i bin ned vom Beruf Sohn - i muass hackln 4 mei Kohle :wink:[

Bis späda … :wink:

nau soo a schlimma isses e ned. aussadem i zoi de rechnung jo ned :grin: :grin: :grin: :grin:

… a immer mei Chef ein :wink: wenn ma teier essn genngan … stott ana Prämie von der nur der damische Minister profitiert :eyes: