Duo-Drive

… mei Freind ??? nau wenn des so is muas in amoi gscheid zrechtstutzn den gscheadn Pimpfe den …

I bin hoid vursichtig weu eppa zoagt a uns daunn a no sein Penis wast eh … du do kennt a nix da Kantna … :grin: :grin: :grin:

Bei Polo in Deutschland in Carbon 60€.
Da wirds interessant.
Fahr eine 996 Duc.

Lg alex

warum sollte deine geschätzte gattin bei mir hinten drauf sitzen :eyes:??? bist sicher daß das eine gute idee ist :smiling_face:?

:wink:

… sag ich ja - eine ältere. Die Neuen sind angeblich schwer in Ordnung und unkaputtbar :wink:

… 60 Euro nur in Silber. In Carbon „LOOK“ also genau das selbe Material (ALU) kostet er 139 Euronen.
Denke aber das sich jeder Bügel schnell abgreifen wird somit wäre Silber enough …

… Erst duschen - Abendessen - gemütlich an Kaffee trinken … dann bissi auf 1000ps schreiben … UND ERST DANN ALKOHOL :grin: :grin: :grin:

Und oder ANDERE BERAUSCHENDE SUBSTANZIEN …Gell Hr Onki :grin:

Nur da Ordnung hoiba :smiling_face: …sonst vastehdas jo Nit da Cobra des Oide Nudlaug :grin:…weyl wemma wos Nit vasteht , macht ma de Reihenfolge meistns Andasdtrumm :sunglasses:

Lg Pg

zzgl. Bauchumfang verhindern den Einsatz dieser Genialiät auf effiziente Weise!
lg
martin

… Bauch nau jo … mei Maus hod eh launge Händ :wink: des geht si sicher aus :grin:

… do kenn i mi schlecht aus … wos scho immer so deppat OHNE jeglicher Substanz :wink: :grin: quasi a Naturdepp :smiling_face:

„Dinge, die die Welt nicht braucht“ trifft es wohl so ziemlich… aber aus dem Supersportalter bin ich eh raus, und bei aufrechter Sitzposition gibt es für das Teil keine Verwendung…

… kümma di um deine lese-fähigkeiten. na so wos … tststs :rage:

:wink:

… natürlich Cobra - mach ich sofort Cobra - wünsch einen angenehmen Abend Cobra … :eyes:

Hoffmas is a ned bäs auf mi :grin: :grin: :grin:

Du känntast den Hänkl amoi auf ana Maya-Mopettn befestign. :eyes:

Waunn er noch dem nächstn Ausflug in de Pampa an auf Klaus Nomi mocht, kummt ma des net ins Haus, bzw. auf a etwaige Neuerwerbung. :sob:

a Blädsinn, owa heitzutog leider empfehlenswert. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

Um wos is´ do gschwind no gaungan? :cold_face:

… „eim a simpl Män“ … :grin: :grin: und a Stimm wie mei Ex Oide …

Nur wenn a ned die Stimmlog vaändert kennt des a aum Föhln vo gewisse Weichteile liegn oda ned ??? :wink:

sind doch Geschmäcker und Watschen bekanntlich völlig verschieden. :wink:

leg sofurt des Feiazeig weg!!! :rage:

Bist Du net no z´jung zum Zindln? :cold_face:

känntast latürlich a zu an FIAT-Ausbandla schaun. :sob:

I glaub jo des san de recycltn Türgriff vom hässlichstn Fzg. ever - dem MULTIPLA. :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

http://www.adac.de/_ext/itr/tests/Autotest/AT0802_Fiat_Multipla_19_JTD_ELX/innenraum_m.jpg

de is doch ka Krake. :grin: