Eine Flasche Cava

oisa i hob des no nie g’mocht, i hob da sogoar schon a Kompliment wegn de Augaln g’mocht… des woar a EHRLICH so g’mant!!!
Somit… I bin ausm Schneida, i bin aus’m Schneida… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

I schau überkreizt…

Owa dank da

Wenn ma eine Dame mit der Wahrheit verletzen würde dann schwächt man diese halt etwas ab… i was ehhhh, i hau do sölwa oft in Gatsch, owa mei… :wink: :eyes: :grin: :grin: :grin:

I lei a büdl im vo mia im voirausch eini gstöd?.. :hushed:

Hshaha recht hob i!!!

Aso ok… owa i bin fleißig am ospeckn :grin:

wauns sei muas :eyes:

g’heart hob wia se redn tuat… boid i des nochend amoi woas, nochend kunnt des no wearn! :wink: :grin: :grin:

Wüllst mi auisgiebig Kotzn sehgn???
WEUL des wäre vermutlich des Ergebnis eines solchen Unternehmens!!! :cold_face: :sob:

I ho a problem… i ho ka garasch…

Ko a lei am wossa geh? Wia da Jeeeeeeeeesus???

ned Nur des :wink: …weyl aun FS host ja a no Nit :eyes: …für wosn nochad a Garasch?..Fitness Studio? :grin: :grin: :grin:

kommt Zeit kommt Rad :wink: , noch mehr Zeit ist: :eyes: …Kommt - Motorrad :smiling_face: :grin:

Lg Pg

I was … host recht pilli… nur i denk a bisi vorraus… des problem is das do wo i wohn…

najo do fladans sogoa de bladln vo de bam owi :cold_face:

Gwusst… :grin: :grin:

Na aufs fenstabangl… so i geh jetzt lerna wink

oba :eyes: …da dad i auf Jedn Foi kurz vurher Nochschaun obsas ned a scho gfladad hobn … :grin: :smiling_face: :smiling_face:

Ciao& Lg Pg

war schon a genialer somstog fürn vale :sunglasses:
familie silli hots danoch a krochen lossen :grin:
und jo des leben ist gelb,entlich wieder :wink:
griasserl

Damit meinte ich, daß mir diverse Wassersportarten, abgesehen von Schwimmen und Tauchen, nicht wohlgesonnen sind!

BESONDERS alles was mit Schiffen zusammenhängt… ich mein so ein Runderl „Motorbootfoahrn“ hoid i schon aus, owa soboid des Geschwaunke aunfaungt… ööööööööörks

Nauman… waun de See fest warad, daunn wurdat ma ned schlecht drauf…i glaub i begrob des Kriegsbeil mit Köllna Martl und los mi Gehirnwindungstechnisch SEEFEST mochn… ha, des warad wos?!

damischa… mit dem Schiffn hob i GsD noch kane Probleme… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

da gerri in strapsen, wia er si aum mowed räkelt? :grin: :grin: :grin: :grin:

bam oida! do foa i fix mit, des muas ma sehn :sunglasses:

greeeeeeeeez

…schaut so aus…daher jo MK1971… aungeblich is der ka Fake… der ist wirklich so d… upps… eigenoartig!

…i hob g’rod gessn… :dizzy_face: :rage: :rage: :rage: