Einen wunderschönen Karfreitag....

wennst eh wieda do bist - wollma sich nach mittag an der donau treffm ? mia schaun, obs scho eisfrei is, bodn für die männer is pflicht … :wink:

… aber heute is des Osteressn mitn Kind und Kindeskind … :wink: wir haum die Klane a Wochn ned gsehgn :cry: … oba muagn samma a no daham wennst Zeit host?

… dann foa I heit allanich bodn und fia mugn: I nimm di beim wuat … :wink:

… Frau Gerry hod ka Zeit oba i scho … des beim Wurt nemma richt sich hoffentlich ned aufs BODN weu des kaunnst glei wieder storniern :grin: :grin:
Du wast genau das i nur in a Wossa geh des minimum 19 Grad hod und des kaunn i ma bei da Doanau ned wirklich vurstön :wink:
Oba da Kaffee geht auf mi und du kimmast di um die Möhspeis !

… MINUS 1730 is oba eh a ka Bemmerl :grin: :grin: :grin: sog, wer is denn des der uns do mit Gewoit ned leidn kau ??? :wink: :grin:

Keine Erinnerung?

Grüsse aus dem Bergwerk. :grin:

… im falschen Land :wink: wer bitte hackelt am OsterMONTAG ??? ausser dir natürlich :wink:

wir haben selbstverständlich NICHT vergessen, dass DU ARBEITEN MUSST :grin: :grin: :grin:
Wobei, wenn ich derzeit in meinen Garten sehe, seh’ ich dichten Schnefall :rage:
zweirädrige Aktivitäten sind also für heute gestrichen.

Na, entweder kann ich entspannt nächstes Wochenende in eine nette Stadt reisen oder aber ich erlebe die Hölle auf Erden wenn ich zurück bin… :rage:

Bei der Auswahl ziehst du es vielleicht auch vor, eine solche Dummeheit (wie z.B. zu arbeiten) HEUTE zu machen, als mit weiblicher Begleitung bei einer Städtereise. :cold_face: :wink:

Ach so, du hast lediglich verpennt… :sunglasses:

Gestern war ich mit dem Motorrad untwegs. Schlussendlich bei Schneefall und 2°C. :cold_face:
Heute ist es zwar schön und fast schon warm (ca. 6°C), aber ich bin im Bergwerk… :hushed:

… überredet Rocco :grin: :grin:
Weibliche Begleitung is immer gut ausser wenn ma ned auf Weiberln steht … daher wünsche ich euch einen sehr schönen Aufenthalt und viel viel Sonne so wie es bei uns auf Malle der Fall war :wink:

wie man’s nimmt…
bei einem Wetter wie heute :sob:, seh’ ich echt keine Veranlassung, vor neun Uhr das Bett zu verlassen!