Einfälle gibts

und mäh ihr den rasen, dafür ist ein papa doch da oder :grin:

da gerry daschiabt jo ned amoi mehr an rosnmäha :grin: :grin: :grin:

halt derdrucken :grin: :grin: :grin:

des tuat dem rosnmäha owa ned guat … do wirds knirsch mochen und hin issa.

warat in DEM speziellen foi owa voi wurscht, e olle gleich komisch :grin: :grin: :grin:

… die Kleine weiß wie sie Papsch um den Finger wickeln kann … :wink: die Mama allerdings auch :grin:

… i hob grod an Briaf von da Pensionsvasicherungsaunstoit aufgmocht … die wissn heit scho wos ma in 15 Johr gem woin … traurig oder ?

… is Wöllasdurf Neistod :grin: :wink:

Na Bledsinn … Tschuldige meinen Irrtum :wink:

herst gerry, in wöllerschdorf kriagst kane guatn rippal. in neistodt scho

des miassast sogor du vasteh

wiaso Traurig :eyes: …immahinn woins da Jo wos Gebn :grin: …Heast des is Heite scho a Auszeichnung wauns Di üwahaupts aunschreibn (miassn :grin:)

owa na Bleed sainds eh need Die wiassn Gaunz Genau bei Eanana Liebes Brief Verteilerei …dos bis dahin GENUG Abgekakkt sind :sunglasses: …Woast scho Onki -PAPIER IST GEDULDIG :wink:daun bleibts ebn in da Eiganen Taschn …waun hobns sich Daselbst WIDA Die Bezüge erst erhöht ?- vor 1 nem oda doch scho Vor 2 Monatn …

Gerhard host di mitn Geburtsdatum vatau oda muasst du länger orweitn ois mir :wink: :grin: :smiling_face:

… man kann davon echt leben aber ich hatte auch keinen Tag ohne Arbeit …bis jetzt :wink: schau ma was kommt und wie lang es dauern wird … verlassen kannst dich bei de Kaschpaln eh auf nix. :wink:

… wie manst des ??? 65 oder ned ?

mir folln in de Schwerorbeiterregelung und do steht drinn bis sechzg oda haums des a ohgschofft
bin neigirieg waunn mein Brieaf endlich kummt

auch immer um den papa wickelt (oder gewickelt hat ) :grin: :grin: :grin: :grin:

… was macht du beruflich ?

wos Wohl :eyes:??? :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

… ich hatte ja keine Ahnung :wink:

i schreib jetzt nix auf so a aunsog :grin:

… vur dasst da ans kaufst ??? :grin: :sob: :wink: