"Elbows-Ben"in Valencia!

werd i dann mal schaun müssen
glg, sissy

Und,hast gschaut?Wenn ned ,host einiges vapasst!
Woarn jo gestern"Stimmgabel-Festtage",3 WM Titeln,no serwas :wink:

…man muss ja den Stimmgabeln auch mal einen Erfolg gönnen, sonnst
steigens gach noch aus!!!

:smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

Meinst so wie die"Orangenen"? :rage: :rage:Soll owa ka Werturteil sei,do woa vü Glücklosigkeit dabei,schad!

…man darf ja nicht schimpfen.
Yamaha hat heuer einen guten Job gemacht, und auch noch die richtigen Fahrer darauf sitzen gehabt.

bei denen hat halt dermal ois gepasst!!

…ja kann man nichts dagegen sagen…

ned gschaut…habs nur erzählt bekommen…aber yeah…sitz eben am richtigen bock gg

glg, sissy

hast was verpasst,leider nix fürn Nitro,aber da Elbows war über d’Saison gsehn einfach besser!
In da MotoGP wird 2010 a geballte Ladung"Stimmgabeln"zu Werke gehn,tztztz,Gasolino,Jorge,da "Texas Tornado u,da "Elbows"Spies…no serwas :wink: :wink:
gr

Des wiard jo 2010 a Yamaha-Inferno in da MotoGP wern,da Fumi wiard umzinglt sein :wink: :wink:

scho wahnsinnig…mal schaun, was diese geballte „musik“ zambringt…ich drück auf jeden fall die daumen der ganzen sippschaft :wink:

glg, sissy

Wie man hört is der Spies bei Tech 3 nur „geparkt“,d.h.sei Kohle kriegt a ned vom Herve,sondern v.Yamaha,hat auch mit dem Absatz der" Stimmgabeln"in Amiland zu tun :wink:
Dem "alten Japse"is hoid leida auf dem Weg zum WM-Titel auf da Zielgraden die Luft ausgangen,schad drum :rage:

hast dir das MotoGP Finale in Valencia angschaut?Der Spies wird 2010 a Bereicherung wern,7.am SO,ned zwida!!
gr

jop wenns nu länger dauert hätt…der is immer besser in schuss kommen…also i kann den saisonauftakt in quartar (?) gar nimma dawarten

sogst es…a paar Runden no…und da Toni u.da Nicky wärn zum greifen gwesn!
Fakt is das der Ben bei de gestrign Tests in Valencia mit da Monster Tech 3 nua um 0,8 laungsauma ois da Casey woa…und sei eigene Zeit v.SO um 0.6 toppt hod,stoark!
gr

da specht ähm spieß :wink:

mah und des foto…was würd i geben um ah amoi solch hinterteile vor meine linse zu bekommen :slight_smile:

lg, sissy

hab ich no für di,sissy,a pic der zeigt das diese Geräte ned gfahrn…sondern gerittn wern müssen :wink: :wink:
Heisst jo ned umsonst…„Rider of the Bike“! :wink: :wink: :wink:
gr

Rückseitn vom Elbows!Waunn gehts weita? :wink: :wink: