Eluterios fahrspur

i mochs jetzan so wia de herren im korruptionsuntersuchungsausschuss: i kaun mi aun nix erinnern. scho vergessen wos grod mei leistung woar :grin: :grin: :grin:

wird dir genau so wenig helfen wie denen
:sob: :sob: :sob:
allerdings den regenguss gestern abend, wie i vom üben mit der geborgten panigale heim gefahren bin, hättest dir sparen können
war ein bissi unlustig, der ritt auf der kanonenkugel
:cry: :cry: :cry:

na dann lernst es wenigstens gleich gscheit. so gesehen müsstest mir auch noch ein beraterhonorar überweisen :grin: :grin: :grin:

des war weniger lustig, da überleg i ma eher regress
:face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:
bei dem wetter kum i nur mehr zum fahren, wenn i mit meiner tochter mariokart fahr
:eyes: :eyes: :eyes:

by the way
kennst den unterschied zw einem konzernchef und einem boss des organisierten verbrechens?
:sunglasses: :sunglasses:

ja, der is gleich null

…Die Airbags hab ich eh wenns Weibi auf da Banditin hinter mir hockt :wink:

aha,bist jetzten zum „hinterradl“ fahrer mutiert ?

…sein, das den Konzernchef, für des gleiche Vahoitn wia des vom Kriminöln an Ordn valeihn, und in Aundan einkastln?!

an ordn kriagst nur, wennst in der verstaatlichten manager bist. in da wirtschaft kriagst a millionenprämie :wink:

wos soll ich mit einem orden?!
bares ist wahres
:face_with_diagonal_mouth: :face_with_diagonal_mouth: :face_with_diagonal_mouth: :face_with_diagonal_mouth:

Den kannst dir auf de Monster picken :smiling_face:

lg

nu wos!!!
werd mir doch nicht meine bella mit so wos verschandeln, dann kriegts vielleicht noch einen kratzer…
nein danke
:sob: :sob: :sob: :sob: