Endlich! Es ist bald soweit

des mit da Damenwelt am Klo is so a Sache. Du waßt i bin verheirat, aber es is mir von meiner völlig unbekannt dass solche Peinlichkeiten loslasst (i würd sagen gut erzogen sfg). I bin da eher ned modern sag i ganz ehrlich, weil wann i ma des was heit modern is, sprich nix wissen, nix können, kan Satz grad aussereden, von sinngemäß lesen wolln ma garned reden (weil de bedeutung der Worte kennens ned), aber wählen dürfens gehn, wofür ma dann de zech zahln, da bin i lieber altmodisch, is so.

is ma lieber, wer schmußt scho gern mit an Braunbärn   :wink:

So woar’s jo a g’mant… i bin do sogoar seeehr oitmodisch!!!

Owa… dafiar kriag ma jo vielleicht a 10’tes Schuijoahr, damit sie a Joahr länga nix tuan, se nix intaressiert, se sich an Dreck wos scheissn…
Würdns de drei Sochn in Interesse, Fleiß und Verauntwuartungsbewustsein umwaundln, bzw. earnare Oltn dafiar suargn, daß se a wengl des tuan wos se sölwa a MIASSN hobn, nämlich amoi a wengl de Pappn hoidn, zerscht wos leistn DAUNN wos kriagn, usw. kammat ma mit de seit Ewigkeiten funktionierenden 9 Joahr a durch!
Owa ob i an dessinteressiertn Trottl mit 9, 10, 11… Schuljoahr NED in de Lehr nimm, is doch wuarscht, oda?!

Importiern ma sich hold a poaar Fochleit aus Burundi/Indien Leckoaschistan… :rage:

a bisserle eine überzogene Ausdrucksweise, nur sind dies halt sehr viele die so eine Frage aufwerrfen und wenn du ganz ehrlich mit dir selbst bist, dann musst du zu geben, dass dir die ENTSCHEIDUNG niemand abnehmen kann, am wenigsten dein Mann. Kauf was dir gefällt und gewöhn dich daran. die km sind das wenigste, der Pflegezustand ist entscheidend beim Gebrauchtkauf und kaufs in einem „anständigen“ Motorradlgschäft, dann kannst a was einfordern wenn etwas nicht stimmt, das fällt beim privaten aus.
i hab eins mit 135 T und des läuft wie ein Uhrwerk, eine mit 35 T vier Saisonen die ist wie neu!
Obenbleiben und mit Gefühl an die Sache herangehen wünscht Hans.

das Wetter ist schlecht in den Bergen

Hallo

ER 6, Versys, Street, und nicht zu vergessen die BMW F800R (oder ev die S) stark genug um länger Spass zu haben, leicht zu fahren,

Gruss Sigi

Wos fia a Wiki hastn da?

In meiner steht
Ab 1978 studierte er Rechtswissenschaften an der Universität Wien und schloss 1983 mit dem Doktorat ab.
Michael Spindelegger – Wikipedia

Ich schreibs mal hier dazu:

Dieses hier ständig praktizierte anklicken des vorhergehenden Textes auf den sich die Antwort bezieht

GEHT MIR SOWAS AUF DIE EIER.
Man liest dann das schon gelesene nochmals, GRRRRRRRRR

Ein einigermassen intelligenter Mensch sollte merken worauf sich die Antwort bezieht, und wenn nicht: lesen bleiben lassen.

Gruss vom Banausen Sigi

Servas…

Jaja, Du mich auch :grin:

Nedamal es Normalste auf da Welt is mehr möglich, wenn ma Neu wo reinschaut, odrr :sob:

Daher kein Hallo, Servus und Keine Grüße, =… kein Input :wink:…zumindast von mir ned… :sob:

Lg Pg

Also :smiling_face:…geht doch…Alles is Guat :grin:

Oiso i geh amal Davon aus dosd an Offenen A schein bekommst wenn Nit dann wirds Nix viel werdn mit da 1000 CB hinterher Eiern vom Oidn :grin:…aussa Du kaafst da a Extrem 2 Takt Achtal…Spass beiseitn…Neben Dem Üblichn Japanischn Einheitsbrei, den eh scho Jeda kennt, gibts Natirli a Noch was Individuelleres, wia zb a Aprilia APRILIA SL 750 Shiver Factory
…oder a Triumph TRIUMPH Street Triple 675…De foahrn mindastns Genauso guat, wie vorgenannte, und machen evtl sogar mehr spass…Aufs ABS kannst Scheissn, lern Erstamal Moppal foahrn…und a paar Saisonen zu überleben…Jaja, Hart aber Ehrlich :wink:…was will man mehr :eyes:

mehr Informationen, bekommst hier unter Gebrauchte…

Also Viel Erfolg noch bei Da Praktischn Prüfung…und dann Viel Spass… :grin:

Lg Pg

…Na Jo Hr Killa…oba Irgandwos is an Der Soch eh scho Dagwesn…i glaub das Des Wesn do schon amal a Ähnlich Deppate frog Gstellt hod. :eyes:…Natirli untam andan Naman :sob: , wias eh scho momentan Modern is :wink:…oba wurscht…Manche werdn sich Nie entscheidn kennan,werdn Jahrelang suchn auf Da suche nach Sich Selbigst…und dann zur Erkentniss kommen. daß, es Drachnfliagn zum Beispiel doch no mehr Spass macht als es Moppal foahrn :grin: :grin: :wink:

Lg Pg

Schau im Östarreichischm is a Kilo 1000 im Boarischn is des a Mill…mehr brauchst Nit wissn :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Ohh Danke Eures Lobes :wink:…Ja manchmal bin auch ich sehr um Scharmantheit bemüht :grin:…Andererseits so Sorge Sie sich Nicht, sondern Sey eher einer Gewissen Gewissheit anfällig in Der Hoffnung zu Schwelgen- dann doch Bald Die Gewünschte Antwort zu Erhalten :smiling_face: , Die man Ja Eigantlich eh Nicht zu hören vermag…oda will :cold_face:

Oiso Papalapapp :grin:…Jetzn host scho Sehr Viel Infos Bekommen…Jetzn mußt halt Aktiv werden und Probe Fahren bist da Arzt kimmt, weyl Nur Du weist Genau welchas Moppal dann, an Dir hängan bleibt.

Lg Pg

Recht host -Maunchane saind so Aal Glatt, da huift sölbst a Kääärcha a Nixn mehr…da bleibt ofach Nixn pickn :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

…Blond ob Braun :grin:…i a need weyl ma Des Zeichs imma in de Zähnd hängan bleibn duad :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

selbst De Sauarei , hod inzwischn a System :sob:…hauptsächlich Des Eiganen unbedingten Machterhalts dienlich :smiling_face: denn wenn da Einheimische laungsam aba Sicha ausm Tiefschlaf erwachet :grin: , und Nit mehr wählen will, Die Vorgeschriebene Partei…Jo daun werd Dieses Manko , durch Nichteinheimische ausgeglichen…Eigantlich Ganz ofach odrr? :eyes: -Genauaso Des Neiche Wahlrecht für 16 Jährige is da Gleiche Bleedsinn, wie Anno Dazumoi , De Kinda Kreuzzüge :wink:…Aba Hauptsach man kaun wen Gut Manipulieren.
Des Normale Rechtsempfinden, wird a Noch Immer mehr verdreht, da werden Urteile für Beihilfe , oder Praktizierter Mord , mit Lustigen 5 Jahren Belohnt, wogegen wahre Volksschädlinge im Nadlstreif, nach Kompletten Versagen, a No a Guate Abfindung und a Riesen Pensi griagn :rage:.
…und De dafür Verantwortlichn steckn aun Schädl ins Erdreich und oda inan Brüsseler Riesn Hintan bzw, Vasteckn sich aum Heisl :grin:

Ollas Egal solang ma es Richtige Partei Biachal sein Eigen nennt…sunst kann i ma Nit erklärn , warum zb a Vateidigungsminister Nie beim BH woar, und da Vize Kanzla Fuzzi, Nur a Abgebrochanes Studium vorzuweisn hod :grin:

Aba i muaß ja Nit Ollas wissn, und Vastehn :smiling_face:

Lg Pg

… willkommen hier uns wünsche dir viel Spass.

Empfehlen werde ich dir nichts - dazu fehlt mir die Kompetenz und ausserdem kenne ich dich nicht näher … da würde nichts gscheites rauskommen. :wink:

Du wirst dein Motorrad schon finden indem du (am besten) alles was in Frage kommt probesitzt UND natürlich probefährst.

VLG da Gerry

… lieb von dir aber ich bleibe noch ein Weilchen bei meiner GSXR 750 :wink:

Gruß Gerry

mich Schaudert, vor Deinen Wohlgemeintn Quelln, de i mir da Einiziagn soi :sunglasses:…Aber Excuise ma…Rotfunk Lastiges, schau i mir seit Jahrzehntn schon nimma aun :eyes: . geschweige denn a no Lesn :grin:…Nix für Ungut Vorbei is Vorbei, und es kommet a nimmamehr -auch ka Spiegl hintaher :wink:. :grin:

auch brauchts da koa Extremitätn Gruppn :grin:, bei mir sowiso ned…mir gengans Nur Laungsam oba sicha imma mehr am Oarsch De Österreich Hasser, des wäre Alles, wos i momentan dazua zu Antwortn hab.

Sali Pg

… Den manst Du :grin:…Na i hob den Aundan gmant. da hob i mi halt mitm Vize verschriebn, is ma oba a Powidl…Ana von Dem Traum Paar, hod ebn ka Studium, und da BH Fuzzi woar a No imma Nit beim BH :eyes:…Es geht auch nicht darum, ob Des wichtig is, es geht auch mir Nicht darum, des Besonderst zu Bekritln, i hob Lediglich amal laut gedacht-und was eh scho bekannt ist erwähnt- ned mehr und a ned weniga. Soll Jeda Denkn wosa will, für mi saind soichane Figuren, in Der Tragweite Ihrer Tatsächlichen Ämter , eben mehr als Bedenklich, und i mogs halt ned leidn…
Ja und? muaß i a need odrr :dizzy_face:

Lg Pg

nur da ordnung halba.

Direkt nach der Matura studierte er Rechtswissenschaften an der Universität Wien, ohne das Studium abzuschließen.

Quelle Wiki

Lg Pg