gstöll Di need so Bleed …Ruaf halt aun und frogst es , daun weist es dad i a mochn waun ichs UNBEDINGT WISSN MÜSST …ich brauchs ned Wirkli wissn , weyl i des Motul Trotzdem Eineschütt …und des auch scho länger seit ca 2 Jahren zb. bei De Vorgänga von da TM …Es gab Nie a Problem damit , und weils eben koa Voll Synt ist sondern ein Teil Synt , unds 2 Takt Murl Getriebe eh a Deutlich Niedere Öl Themperatur ois a 4 T Getriebe hat , gibts auch Außerdem 100% koa Rutschende Kupplung .Wias da bei Die Nochgmochtn Voll Synt vor Allem Die aus da Billig Kopie Serie durchaus passieren kann .
UND DES BRAUCH I NIMMA …hobs Einmal erlebt , a Kupplungs wexel aus Spass aun da Freud zu mochn Nur weyl i zsNodig und Deppat woar und Unbedingt es Billig Öl eineschüttn hob müssn-Nur weil a Feina Schmääh auf da Floschn drobn gstandn is
und zwoar: es Sey ja eh auch so Gut wie das Teurere
…Aha hob i mir gedenkt , und hob mi Mächtig Schlau gfühlt daun werds scho passn
oiso in italien sicha.
aso ich habe auch eine strassenzugelassene wettbewerbs enduro,jo de is rennen a schon gfahren,spotzerl.
wia de zu anera strossen zulassung kommt wissen die götter
lg
jo olle seins holt nit so schlau wia du.
bei allen vo mir oder dem buaben ,seine 2 takter,war nie so a syntetisches glump drinnen.
noch nia a kupplung zur gaudie gewechselt,des überlossen ma de gonz schlauen de hinter de berg wohnen
aber is halt so wenn ma jeden schmäh glaubt den irgendwer aufs flascherl oda doserl gschrieben hat.
griasserl
auf Italien und auf Österreich …Des Intaressiert Kanen mehr -WOS DIE WOIN WIR SIND IN DA EU und da gilt Die Euro 3 Norm
Oiso her Endlich auf mit Deina Oidn Gas Gas , oda Yamaha oda sonst wos -des is jo Lachhaft ..[color=#FF0000].Weyl da hods Die Verpflichtende Euro 3 Norm ALS ZULASSUNGS VORAUSSETZUNG [/color]
-noch goar ned gebn Du Hirn Edal …Wir Reden hier von einer NEUEN Baujahr 2014 -Comprende
eh Du und Deyne Buabn saind jo so Gscheit …und Alle Anderen saind Bleed
…Jojo i was, loß es Guat seyn …hod eh koan zweck …außa dos da Varein wos es do ummananda Hupfts Natirli da Mittlpunkt da Moto Cross und Enduro Wöld is …is jo a in Tiroi -wia soit des do a Aundasd seyn -Gell
aso, heier gibts woll auch wieder einen stattsmeisterschafts lauf in rietz,
aber des jo olles nix.
ja de klein geister,mit mikroskopischen weitblick sterben nit aus.
alerdings ,muass ma a sogen,im letzten jahrhundert hat ma viel verschlafen,
is zwar schon a zeitel her ,wia da heinz motocross weltmeister gwessen is,
aber danach kamm überhaupt nix mehr.
erst seit anfang 2000, der ktm alpencup ins leben gerufen wurde tuat sich wieder was.
na ja mittlerweile werd sogar a recht grosse halle für die kleinen genutzt Noch mehr Nachwuchsarbeit: Der Area47 MX Kids Cup !