Erinnerungsrunde für Commando850

na extra fia di tat i de uroid-enduro nehma.
daun brauchst ka aungst haum das i eich eich es essn wegmampf - weil bis i ankomm seids es scho fertig :grin:

greeeeeez, ich

ich kann leider nicht, an dem tag sind bei uns schon jetzt zu viele frei, schaut für mich quasi ganz schlecht aus…

grüße chemo

… weißt eh … an Termin zu finden zu dem alle Zeit haben ist quasi unmöglich.

lg da Gerry

zeitweise hab ich halt a bissl pech auch, die chancen stehen ja prinzipiell bei 50:50…
Mein wechseldienst hat halt ein paar wenige nachteile auch :wink:

… a Job auf den ma wenigstns no stoiz sein kaunn !!!

LG da Gerry

und 97% der menschen mögen uns…und des wo meistens recht vü im oas*h is wenn wir auftauchen und no mehr putt is wenn ma wieda weg san :grin:

… ned in Schottn … es sats schon ane da bestn Truppm in Europa !!! Und wos ois hinich is warad ma schwer Blunzn wenn i weidalem derf. :wink:

Gn8
da Gerry

notiert is, schau ma mal

mir die Fr. Poldi und alle die mich kennen schön grüßen.

Das Alteisen krieg ich leider erst wieder am nä. Mittwoch. :dizzy_face:

… nächsten Mittwoch ist der 16.05.2012.

Wir fahren erst am 09.06.2012 :wink: also keine Ausrede :grin:

Stimmt, gschlaumpat glesn. :dizzy_face: :wink:

… wie vü bistn heia schon gfohrn ??? :smiling_face:

Bei mir is afoch … ca. 500 !!!

Meta natirlich … :wink: :grin:

kriag i net zaum. :dizzy_face:

Bei mir san´s erst ca. 50 m

und do hob i´s gschobn. :eyes:

… auf 220 !!! :wink: Und des heite bei dem Orschweda … :cold_face:

wer lesen kann is klar im Vorteil, jetzt sollt ma no de Uhr kennen und se am Kalender a wenn möglich, aber angeblich is des ned so schwer, hams gsagt, de de se auskenna.  :grin: :grin: :grin:

wengan Wetter warats, es Wetter muß passen sonst hab i a massives Problem, Regen und kalt geht garned, da spielt mei rechte Hand ned mit, hab des heut für a paar km probiert, ka gfühl, des is a Schaß.

des is vaständlich. :eyes:

Es mächt jo niemaund Dei Liebeslebn beeinflussn. :grin:

is des ned zum lachen, mir san durch a verletzung in da rechten Hand de Aterien zugewachsen und bei Kälte und Nässe wird se leider regelrecht taub. I hab kan Spass damit und wann i a Pech hab derf i ma zwa künstliche eisetzen lassen

i hob Des im Linken Unterarm,und Hand und nach Langer Behandlung, mit Reizstrom und so Woarmen Moorpackungen , ist scho a Bissal besser gworden…Es Rauchn soit i a aufhern, oba i mog ned. :eyes:

Lg Pg

… ich habe nicht vor mit da Frau Poldi an Regenmarathon zu fahren. Auch ich fahre nur bei Schönwetter so oder so.

Und ausserdem hab ich das schon in der EInladung geschrieben … wer lesen kann ist klar im Vorteil :grin: :grin: :grin:

Ciao da Gerry