Erste Motorradreise

Seavas!

Ende Mai moch i und 3 hawara unsere erste weitreichende 8 Tage Motorradreise. es geht per Autozug noch innsbruck, Touren in tirol, Touren in Südtirol, Touren am Gardasee, runtern in die Toskana Mugello und dann bis ham.

Wollt die Erfahrenen unter eich frogn, wos ich unbedingt im gepäck ned vergessen darf, und wos unnedig is (Gwand menge zB). Hob nur an tankrucksack, an bundesheerrucksack und a boa klane tascherl voll platz.

Danke, mfg

na daun hoid olle  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

A Master-Card und a poar Reserve-Untaflack, fois´ bei da erschtn Oipniwaquerung zu haarign Situationen kummt und de dabei entschtaundanen Rorschach-Test-Büldln zu großflächig san. [image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m9.gif[/image][image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m9.gif[/image][image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m9.gif[/image]

i hob ma extra a visa zuaglegt weng da versicherung. Jawollll, reserve unterflak!  :grin:

zahnbiaschdl und a bottle jack Daniels :wink:

Vielleicht a apfeltascherl dazu? :grin: :grin:

Bis Ende Mai hast Zeit genug, dir no a Packrolle (vulgo „Seesack“) und a paar Spanngurte zu kaufen. Wenn du schreibst, ihr machts die „erste“ Tour und ich davon ausgehen kann, dass es noch weitere gibt, würd ich mir Satteltaschen zulegen.

 
 
Do warats jetz gschickt, waunna ins Profü einigschriebn hätt, was´a fia Möppi foahrt. Auf ana R1 schaun z.B. so ledane Fraunsnsackln extrem lauwoam aus. [image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m10.gif[/image]

oder s`navi a master Euro oder sonst kard, Pass!

Als andere is Balast.

ja net nur Fransentaschen.

zB
[image]http://www.taf.de/ecommerce/catalog/images/Ruswil%20Satteltasche.jpg[/image]

Kawasaki Z750, de i ned unbedingt mit satteltaschen verunstallten wü. Woas von anderen reisenden, dass sie mit rucksack genug ghobt hom, daher mecht i auf sowos verzichten.

eigentlich gehts ma jo mehr um den inhalt des gepäcks :grin:

mfg

 
DER war gut! :grin:

 
Mitdenken! Jetzt mußt Reserve Schei**e auch mithaben weil bei Verstopfung wäre ansonsten die Reserve-Unterflak unnotwendig. :eyes:
 
 
Binni echt da Anzige dea wos do midenkt, ha? :wink:

also brauch i unbedingt kohletabletten a mit. Erster guter tipp den i sicha vagessn hätt  :grin: :grin:

 
… geht eh! Sixt! Und die Kohledings riechen auch besser … :eyes:
 
:wink:  :grin:  :grin:  :grin:

Wennst glaubst. Is dei Buckl.
Kauf dir trotzdem a Gepäckrolle und schnall die hinten fest, statt dem Rucksack. Verschandelt is die Maschin eh scho, indem du draufsitzt.

Inhaltlich, für 8 Tage:
Unterhosen 6 Stück
Socken 4 Paar
Shirts 3 Stück zum fahren
2 Stück für die Abendgestaltung
Hose
ev. kurze Hose
Schuhe! (da vergisst man gern drauf)
Regengwand (Wennst a Zweiteiliges hast, ersparst dir eine extra Jacke)
ev. Jacke
Duschgel, Shampoo, Zahndbürschtl, Zahnpasta
Kettenspray
Kabelbinder
Gewebeband

Wos suidn des jez wieda hoasn? :grin: :grin: :grin:

Na, danke für die tipps. vor allem kabelbinder, gewebeband ist sicher ka schlechter begleita.

mfg

Wieso?
:sunglasses:

Mit Gewebeband sichert man auch des Bier auf einer Z1000 vorschriftsmässig:
http://picasaweb.google.de/FryingPan76/Motorrad2009#5430390543856050834

Den Punkt hätt i gern erklärt. Aun Tog 3 und 6 wird´s nur umdraht, oda wos? [image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m15.gif[/image][image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m9.gif[/image]
 
Waunn´st aum Obnd untawegs bist, ziagst Di ned um?

wos sui des hoasn: „Verschandelt is die Maschin eh scho, indem du draufsitzt.“  :grin: :grin: :grin: scherzerl hoffentlich  :grin:

Also den Biertransporter los i ma einredn :grin: :grin: :grin: :grin: