Ende Mai moch i und 3 hawara unsere erste weitreichende 8 Tage Motorradreise. es geht per Autozug noch innsbruck, Touren in tirol, Touren in Südtirol, Touren am Gardasee, runtern in die Toskana Mugello und dann bis ham.
Wollt die Erfahrenen unter eich frogn, wos ich unbedingt im gepäck ned vergessen darf, und wos unnedig is (Gwand menge zB). Hob nur an tankrucksack, an bundesheerrucksack und a boa klane tascherl voll platz.
Bis Ende Mai hast Zeit genug, dir no a Packrolle (vulgo „Seesack“) und a paar Spanngurte zu kaufen. Wenn du schreibst, ihr machts die „erste“ Tour und ich davon ausgehen kann, dass es noch weitere gibt, würd ich mir Satteltaschen zulegen.
Do warats jetz gschickt, waunna ins Profü einigschriebn hätt, was´a fia Möppi foahrt. Auf ana R1 schaun z.B. so ledane Fraunsnsackln extrem lauwoam aus. [image]http://www.1000ps.at/forum/micons/m10.gif[/image]
Kawasaki Z750, de i ned unbedingt mit satteltaschen verunstallten wü. Woas von anderen reisenden, dass sie mit rucksack genug ghobt hom, daher mecht i auf sowos verzichten.
eigentlich gehts ma jo mehr um den inhalt des gepäcks
Wennst glaubst. Is dei Buckl.
Kauf dir trotzdem a Gepäckrolle und schnall die hinten fest, statt dem Rucksack. Verschandelt is die Maschin eh scho, indem du draufsitzt.
Inhaltlich, für 8 Tage:
Unterhosen 6 Stück
Socken 4 Paar
Shirts 3 Stück zum fahren
2 Stück für die Abendgestaltung
Hose
ev. kurze Hose
Schuhe! (da vergisst man gern drauf)
Regengwand (Wennst a Zweiteiliges hast, ersparst dir eine extra Jacke)
ev. Jacke
Duschgel, Shampoo, Zahndbürschtl, Zahnpasta
Kettenspray
Kabelbinder
Gewebeband