ESC - dem Silli is er "WURST"

ziemlich genau ochte war i dann am hantenjoch,
sehr bedauerlich das es nass war,oba mei,summsen brauch i do a nitta.
recht viel schnee hatts noch,obwoll ma an milden winter gehabt haben…

Entweder fällt man nur Schräges, kurioses oder durch die Musik auf am ESC.

Das beste Lied hatte Schweden (und auch die Finnen kann man anhören), und ja, Schräg war der Auftritt von Tom Neuwirth.

Der ESC ist eine Mischung zwischen Trashplattform und Musik. :wink:

:wink:

… mitn Hollablüten brocken und aum Weg zum Friedhof zur Mamsch hod schon gregnet … und es hört auch nicht so schnell auf :wink:
Pürree und Brotwiaschtln und Nochmittog a RUA :wink: :grin:

… zum wandern gern aber zum Moped fohrn is es unhamlich :cold_face: :wink:

woa scho mehr ois schräg.jetzn werd wieda in ösilaund de germanische"Mir san" mentalität eireissn,mir san hoid ned wödmasta owa dafia ESC gwinnagggwia ma heart soi der neuwirth alias wurscht ois stargost bein life-boll auftretn,ois neiche stilikone???mandl oda weibl??? :eyes:shit,i waas a ned! :eyes: :eyes:wia du richtig bemerkst,ois trash :rage: :rage:

war halt pech mit dem wetter,aber wenn des passt is des scho recht lässig zumfahren,
auffe andrucken,obe bummeln,s lechtal ausse und namlos bzw berwanger tal nochmal andrücken,fernpass entsponnen :grin:
na was solls ,wollts holt heite nit so wia i wollt…
a so war da schier alleine am fahren,leida is da roafen nimma so wia ma des gerne hätte,
bevor ichs auf de seiten leg, loss ma ´s holt gmiatlicher angehen :grin:

de spiegl,kernn entsorgt,a kloana lenkerend spiegel und passta

i hoff er hat a germanische vorfahrin,weil donn übernemmens ehn kosten frei :grin:
da darfst ja nitmal ansatzweisse darüber nachdenken…kimmt ahmm des kotzen.
und des erste sbk rennen in imola gseggen…
war nit so übel :sunglasses:
griasserl

heite is muttatog,da führt ma de damen zum wirten,damits koan stress hoben :grin:
na guat,wer ka gööd hot muass selber kochen :wink:

Musikgeschmack hat sich seit Udo etwa gewandelt…

… und mal ehrlich … wenn die Rot-Weiß-Roten alle 48 Jahre dieses Kaschperltheater gewinnen sollte man ihnen das neidlos gönnen :wink:

oiso i hob ma de gaudi gestan obnd gebnbin vi durchdraht und hob mas sogoa in HD angschaut … RESPEKT fiad Wurst - i finds megaultimativgalaktischgeil!!! :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face: :smiling_face:

verdiehnt gwunna SAUGEIL!!!

ijezad los i ma a an boat woxn :grin:

hau a wurscht auffe :grin: :grin: :grin:

… kannst bei uns genau garnirgens mehr hingehn … do zahns die Omas aus die 150m² Gemeindewohnungen und los geht amoi im Johr gemma Essn in Mariazell oder im Prater oder sonst wo, na na Silli … wir bleiben am Muttertag schön daheim :wink:und gem und den Spass nitta.

… die Lassagne gmocht ??? :eyes:

… aber ich freu mich trotzdem für den die das Conchita :wink:

… eh immer an Bort ghobt ??? :eyes: :grin:

des scheint a suzuki phänomen zu sein, weil dei bandit verströmt a ned grod wohlgeruch. de 3km bis zum heirigen homa greicht :wink: :wink: :wink: :wink:

tuans ned raunzn herr gerry, so a sanfter einstieg in die saison mit ana simplen tour is doch e ok :grin: :grin:

… Konzentration und ich war ja den ganzen Tag hinter euch … so viel Gas is sogar mit fremd und i furtz wie a Firmling :wink:
Trotzdem - es wor a geiler Ausflug und verdächtig wenig los dort oben gell ? Stell da vor was in der Heiligen KK los war … nicht aus zu denken.