EU Hilfe für die Schweiz

Na …braucht .ned mehr als meines :wink: …is ma owa a wurscht Sparen kaun i imma no waun i in da Gruabn lieg :wink: …do interessierts Erst Recht neamnds :smiling_face:.

Lg da Geizkrogn :grin:

i was Onki …Des Thema Verbrauch zwischn Deina und meina is woarscheinlich a Seiten Launges Larifari wos ana Nicht Gestohlenen Doktorarbeit gleich kammat :sunglasses: …Oiso eha wos fürn Winta odrr? :eyes: :grin:

Lg Pg

hast du a bandit?

du hast doch a gsx-r 750 srad oda ned?

aum Bestn aun Schiachn C1 Katasmatrofski :wink:…Weyl Der Schiasst Ollas ins Kraut wos Eam so begegnet :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Plödgramm…

ich habe dieses Ding für den Stadt-Straßenverkehr genutzt um Leute wie dich möglichst brutal zu erniedrigen, weu nix is schrecklicher als von einer C1 vernichtet zu werden.

Nebenher hatte ich ja damals schon meine ZX6R

und heute nenne ich eine GSX-R 750 K5 mit Arrow Komplettanlage aus Titan, erhöhter Verdichtung, entfernten Sekundärdrosselklappen, Powercommander, Gilles Rasten und Hebel, Brembo Bremspumpe, Stahlflex vo-hi, WP Federbein, WP gabelumbau, Schaltautomat, Anti-Hopping Kupplung, etc… mein eigen…

Für die öffentliche Straßn und ihre Wappler würd wahrscheinlich no weniger als eine C1 reichen.

a rosarot lackierter C1, mit breiterem Käfig, und Leistungsminderung… um euch zu zeigen wo man überall noch durchkommt, wo ihr euch in die Hose gackts…

… siecht, wissast jo eh genau, wos am besten zu Dir passat … :wink:

jo das größtmöglichste Handicap, um faire Bedingungen im Kampf gegen menthal herausgeforderte Verkehrsteilnehmer zu schaffen.

es is ka Leistung a leistungsstarkes Motorradl zu besitzen!

a Bandit mit mehr Hubraum oder?

Sonst fahrst halt gmiadlich mit da Frau.

dass da des ned siechst kennst di guat aus. ggggggg

i kenn mi eh ned aus :sunglasses:…Wozu auch :grin:…oba Da El Terrorista , ob mit oda Ohne C1 Tornista is a Wahre Korrifäää, auf Dem Gebiet :smiling_face:…Vorrausgesetzt dos man Irgandwie vasteht , Den Oidn Prolet

i hab auch einen Kurzhubgasgriff und einen progressiven Lenkungsdämpfer in GOLD 27 fach verstellbar!

[url=http://www.youtube.com/watch?v=j0e9jti5ots]- YouTube

und Goldhodenimplantante

jetzt a Opernkarriere aun? :eyes:

http://www.youtube.com/watch?v=NWMOmBohlTE

beim motorradlfahrn san die eigentlich immer total im Weg… Auch beim Budan, klatschens euwei wild rum.

… täusch I mi, oda bist Du no schiacha wurdn? :cold_face:

Owa de Eigln diafat er se lasern haum lossn. :sunglasses:

I kaunn mi no aun de Ölfaneinziggradschräglognfotos erinnern - do wor er no Brüllnträga. :eyes: :grin:

ist meine Ziel-Motorradfahrbrille :slight_smile:

… eha vamutet, daß des Aussehen vun ana Schrägloge staummt, wo da Schädl scho untam Asphaltniveau wor … :eyes:

da um des kane Gedaunkn - wenn Prinzn wia mia auf an Moped sitzen, hobn olle a Tropfenform :-))))))

da Michl

ungefähr wia a 3-stäckis Zinshaus. :grin:

Owa genaua kännans da sicha durt hölfn: Yahooist Teil der Yahoo Markenfamilie

I sog nur „Mauswurf“. :wink:

Schod, dass Mercedes kane Mopperln baut - do warat´s Visier dabei. :eyes:

http://data.lustich.de/bilder/l/13205-mercedes-stern.jpg