Exklusiv: Megan Fox zeigt ihre Bürste

Jo Bertl …host Recht :smiling_face: oba beym Maya ists eh wurscht :sunglasses: do kaunst hinschreibn wosd wuist -Der Vagisst des sowiso …scho Kurz noch demas Glesn hod …wennas üwahaupts hod :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

na. erstens isses bis dahi woascheinlich no ned aungmöldet, 2tens is ma des 8tal zu schod zum voigasfoan.
l bei 140 rennt des ding scho im roten, des muas ned sei. und wen i ummefoa noch tuin, daun eher übers bandl

greeeez, ich

Na eh genau des … bin aber ned überrascht, daß du der erste bist, der die meldung ummaschiabt … :wink:

der velreser hat bei mir auch funktioniert, sogar mehrfach: ich hab ja gewußt, in welchem medium ich les’, hab die buxstaben trotzdem dort hin getan, wo sie nicht hingehören, war überrascht, nach dem klick keine nackten brüste zu sehen, obwohl ich im hinterkopf gehabt hab, daß es eine überarschung nach dem öffnen des paketes geben muß, weil ich erwartet hatte, nacktheit mit konterkarierter erotik zu erleben und da ist mir leider spontan nur eingefallen, den link in diesem fo zu posten … :expressionless:

mann kann übrigens so ziemlich alles verwenden, um am psychogramm für die stasi zu feilen … :wink:

Servas :grin: …wos hobns Dir do für a Üwasetzung auffi bundn??-Enduro oda doch MC? :sunglasses:…Probiers amal mit 17/40…oda mit 17/39 …so wias ghert …dann sigst scho wos se rennt :wink:

Lg Pg

? ? ?

Na, des net grad. Mir war schon klar, dass es kane Töpf zu sehn gibt. Aber ich war überrascht (oder so), dass i des net vorher gneisst hab.

:hushed:

des is die kurzform … :wink:

du kaunst gern vorbeikuma und des ding testen

greeeeez, ich

• wiaso :grin: i glaabs da jo eh …Brauchst Bloß amal Die Zahndaln Zähln -bzw manchmal stehts a droben …dad mi gern Intaressiern wos für a üwasetzung droben ist .

Lg Pg

des kann i da sagen, wann is ma zu gemüte führe :smiling_face:
daweil stehts nur umadum und vastaubt :sunglasses:

greeeeeeez, ich

Schod drum :worried: …und warum ?..koa Zeit , koa Lust oda Nix Moneta ? :eyes:…oda Alles Drei :eyes: :grin:

Lg Pg

najo… sowohl als auch :sunglasses:

na, aungmeldet isse no ned.
aussadem will i vorher eben no sämmtliche flüssigkeitn tauschn.

greeeeez, ich

Die Aunmeldarei regt mi a imma auf- :cold_face: vor Allem Die ca 1800 ÖS Zwangsgebühr :sob:…Oba Jamman huift Nix :wink: …zoin & Bappn Hoitn oda Öffis foahrn …Is scho fast wia im Richtign Lebn :grin: :grin:

lgpg

… wie fost olle Mädels … :wink:

… nau daunn kaunnst jo GAS gem in deiner Heimat … oba um 8e bist zhaus sunst gibts Hausarrest !! :wink:

… in da Dreckskurfn umockerst kumm i a hin … mit da neichn Digitalen … :wink:

WANN ???

… weil mei Tochter zum Essn kommt und des geht sich ned aus.
Ich könnt frühestens umma 1500 bei eich aufschlogn ?

… is eh ka Kreisvakehr :wink: