Fad hätte da einen Vorschlag

…do sicht ma wieda… de g’färlichn erkennt da Inschpäkta a auf de Ferne und a getarnt im Auto… :grin: :grin: :grin:

solche kleinen Schlaglöcher überspringen gewisse Granden hier ganz einfach… lächerlich „it’s dangerous“ pffffffffffffffffffffffffff… owa nur für Piffer mit dicken Harlys… VFR’s werden da elegant drübergeschwungen… :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

nein - die blieben mir erspart, erst am Donnerskirchner Hügel hab ich die Kollegen gesehen, rechtzeitig :smiling_face:

So long,

da Wolf

sondern auch in Spanien und Italien ist (meines Erachtens) das Verständnis für Zweiradfahrer eklatant höhe als bei uns.
aber du hast schon recht, die Franzosen scheinen da besonders aufgeschlossen zu sein.
lg
martin

In Italien nervt mich das teilweise chaotische Verhalten der Verkehrsteilnehmer. 100 innerorts: Kommt häufiger vor… :eyes: :wink:
Dafür fehlt mir das Verständnis. :eyes:

In Spanien war ich noch nie mit dem Motorrad, kann es mir aber gut vorstellen. :smiling_face:
Ist leider nicht ganz ums Eck. :wink:

Die Briten sind auch noch sehr Zweiradfreundlich. :smiling_face:

Wenn i dir jetzt sag, daß ich in meine jungen Jahre diese 10cm tiefen und 2m langen rechteckigen Fräslöcher mit entsprechender Geschwindigkeit einfach „überfahren“ hab, dann glaubst mir vermutlich nicht.
Andererseits wird mir grad schlecht wenn ich daran denke was ich damals gemacht hab. :worried:

Ich glaub 120 oder so war die Mindestgeschwindigkeit für die 2m. Weiß es aber nicht mehr ganz genau. is auch schon lange her. :wink:

…könnt ich’s mit vorstellen, so, ned, stimmt! :wink: :grin: :grin: :grin:

Owa des „Lickal“ ist jo a bissssiiiiiii tiefer, breiter, länger… :dizzy_face:

Die Tiefe ist schließlich wurscht wennst drüberkommst.
Wenns breiter is muss ma einfach schneller sein. :stuck_out_tongue:

… tuans ned hussn Herr Killa … :grin: :wink:

Der Kiwara wor a bissi haas auf mi … Er: haums eh ois sche gfümt? Wer losst denn frogn? Nau naums eh ois auf da Kamara … wieso? woisma des fümen in freier Natur vabiatn? I hob do scho fü Tode aussezaht des näxte moi wenns an dawischt ruaf i ihna au das ma höffn … aso? soll i ihnan Job mochn? usw usw … daunn hod a meine Personalien überprüft weu i kennt jo a Hundsviech sei a mieses … daunn i wieder … haums gsehgn Herr Rod … die zwa Kollegen vo ihna im grauen VW Bus ziviler Herkunft san weidagfohrn … de san cool … „Zagns ma no des Vabaundszeig“ … do bitte …

… jo es wor unterhoidsaum und der oide Kiwara wor sehr gorschtig gegen olles wos auf zwa Radln daherkummt … a oida Grantscherm hoid sois gem :wink:

du worst scho beim Peda im Kindazimma i hob glaubt da Killa und du mochen do an Umweg und fohrn üwa de Autobauhn noch Eisenstadt :wink: :grin: :grin: :smiling_face:

… füman miassn Mario :wink:

… 4 di gibts a eigenes Programm :wink:

http://www3.berliner-kurier.de/tv-programm-bk/?aktion=archiv&mid=2007_neues_vom_wixxer

Bussi du Luschn !

… ned nur ans Uterus, ned nur ans … wast eh - Nochkriagsgenarationen … :wink: mir haum mit Hoizscheidln spün miassn und Urlaub in Feichtnboch gmocht oba mir san da4 a zufriedene und friedliebende Generation die soichn Trottln wie du ana bist sogor in olle Deitlichkeit auntwurtn … jo so samma Uterus … :wink:

Pä eM

:wink:

greeeeez

bist scho wieda gsund Rotzpiepn :wink: :grin: :grin: :grin: :smiling_face:

jain. foan würd i no ned, oba ausse trau i mi schowieda :smiling_face:

greeeeeez

aum Sunndoch hob i ma a Moped kaaft :wink: :grin: :grin: :grin: :smiling_face:

???

???
???
???
??? ??? ???

greeeeeeeez

a Puch M50 Bj 1968 :grin:

heast i hätt do a 2 oder 3 oldtimer umadumsteh … kannst das jo amoi anschaun.
und waradn a nur +/-25 min zum foan vo dir aus.

greeeez