Fahrsicherheitstrainer gesucht

…nau nur ned zu vüüüüüh ausm Nähkastl berichten sunst kummt a nimma, da Peda…gggg

i waas vo goanix :eyes: :eyes: :eyes: :eyes: :eyes:

greeeeeeez

i daschlog eich 2 kretzn! na woatets nua :rage: :rage: :rage: :rage: :rage: :rage:

Auf wöchanan Bauhnhof treff ma sich??? :dizzy_face:
Damit da Wagaun „Nega“ fiar’s Daschlogn a zu dir stoßn kaunn??!! :grin: :grin: :grin: :grin:

Du muaßt jo aufpassn, das’d bei Regen ned von da Stroßn g’schwabt wirst, oda durch’s Gullyseichal foist… mei bist du goschert! :eyes:

… I DERF DES …

MIR owa aaaaah!!! :wink: :grin: :grin: :grin:

Zielbremsungen? :eyes: :wink:

Auf STOP-Tofl Hoitelinien, oda Hintaradln hin??

oda so ähnlich. :wink:

I wor 2x durt. Es wird halt viel hingewiesen, was alles ned erlaubt is im Stroßnverkehr, des oba eh jeder waß der an Schein hot.
Mir is de Safebike liaba, und pasta. Außadem is bei da Polizei der kurs sehr eng weil wenig Platz.
Ich brauch vü Platz wau i hab an Wendekras wia a Gelenksbus.
Aber des Training is in Ordnung, hob nie was anderes behauptet.

lg

… schauat a ned aus wie a ausschaut :wink: :grin:

DAGEGEN, das du wos aundas liawa mogst sogt jo kana wos… is jo wohl dei guat’s Recht!!!

I hob hoid anfoch kane Owalehra duart auntroffen… eigentlich a ka unnediches Stvo gelalle… woar olles nur auf de Foahrarei bezogen… wia g’sogt, vielleicht host a nur a aundare Partie wia i erwischt… k.A.!

na i glaub ich werd mal beim öamtc was machen und im mai dort bei dem safebike auch mitfahren!

[/color]
Des, werte Onki, woar wieda amoi vom Feinstn, des Schwoarze troffn!!!

@ Pedal…

Des wird dir ewig nochhängan, sogoar waunn du amoi Wöltmasta in da Moto GP wuardast… de Stoptofl und den Drittngaung Umvolla ned zu vagessn!!! :wink: :grin: :grin:

[/quote]

ein schöner Wetten dass Vorschlag, die suchen e verzweifelt mehr Quote

Do i jo derzeit „ob und zua“ in da Foahrschui bin, mit einigen Kollegen de a schon zumindest AN Schein hobn… LÜGE! :wink: :grin: :grin: :grin: :grin:

onkel gerry…vooooiii de ansa wuchtel… :grin: :grin: :grin: :grin:

net boes sein pedal, owa des war a blattschuss… :grin: :grin:

des is glaubwürdig - du host jo sogoa in hubara vaschloffm … :wink:

die aussage vom killa is ka wunder - er hat in strebersdorf nämlich bei der elite zuag’schaut – bei den mandaln und weibaln, die a trialtraining bei de bulln g’mocht haum - durt brauchtma kane hinweise, daß ma den linken blinker im auge behalten soll, sondern eher a mentales training, daß die kupplungsfinga in jeder situation genau durtn lieg’n wo’s hing’hern und ned in der gegend herumhängan, sowie ev auch a training, daß die zielbremsung VOR dem zaun enden soll und ned dahinter … :wink: – d.h.: wenn’s wo individuelle schwachpunkte gibt, erFÄHRT ma die am sichersten bei an gelände- oder wheelie/stoppie-kurs: wennst’ dei radl im gelände im griff hast, kann dir die straßn gar nix abverlangen - die goschertsten von der stroßn mochn im glanda meist a schlechte figur - meine erfahrung…
mit aan (1) wurt: fahrsicherheitstrainings fia de stroßn is wos fia schwuchtln, mädels (in echt) oder unbegabte unsicherheitsfanatiker mit abs-fantasien - der kärgliche rest lernt durch tu_ing, des is manchmal auch mit lehrgeld zoin verbunden … mutturradlfoan is nach meiner meinung a bißl wia segeln in gewissem sinn - ma kaun umfoin und si dabei noß mochn … wer DES noch nie gemacht hat, is no nie mutturradl gfoan und die zweirädrigen hindernisse solln am besten im stadion ihre sicherheitsrunden dreh’n und ned die partie(n) aufhoidn, weil dann wird’s unsicher für die dynamiker - was die rollenden pfosten latürnich nicht versteh’n können - logo (siehe weiter oben) … :wink:

Hugh !

p.s.: die idee von dem fake-mädel find ich gar nicht so schlecht - wenn’s die saison über in ihrer wohnstraße bleibt; dort ist es landschaftlich auch schön und es gibt ausreichend kurven, wie man sieht.

do muaß I mit der meute heul’n: wenn’s an preis fian greßtn mutturradldodl in diesem deppenfo gabad, gherad er mit ziemlicher sicherheit dir verlieh’n … du bist jo no VÜ bleeda wia da sciron und des wü scho wos haassn … :wink:

i bin jo nix aundas vo dem oidn deppen gewohnt :rage: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

greeeeeez