Falls wer Interesse hat .....

A Frau kommt zum Arzt und beschwert sich, weil sich ihr Mann immer mehr von ihr abwendet: 'Stellen Sie sich vor, er sagt, ich hätte eine BRUMM FUT. Der Doktor untersucht sie und schreibt anschließend eine Überweisung für einen Ohrenarzt. Die Frau ist ganz konsterniert: ‚Wieso schreiben Sie mir eine Überweisung zum Ohrenarzt?‘ Der Doktor: 'Gnädigste, Sie haben keine BRUMM FUT, sondern a TRUMM FUT :grin: :grin: :grin: :grin:

kannst dafür haben aber euro

… des is a SauRADi … .do rüttlt nix, haumme des tschäckt ? :wink:

… aufgfoin dass ma eigentlich aus unsere zwa RACE GESIGNTE a fesche bastln kenntatn ??? :grin:

… a m oder zwa mm oder drei mmm … is doch blunzn. Du soist bietn du Wurmm oder hosst Feddern dass da dei Frissur saussn geht wennnnst enntlich auf an gscheidn Bog sitzt ???  :grin: :grin:

… gibts leida nimma und i LEI nix her oiso bitte EURONEN !!!  :grin:

Du muast doch wissn wos des Geschoß wert is … tua ned so umadumknausan … :wink: des is a SRAD bitte !!!
Mit an 190er Roafn !!! De gibts genau zwa moi auf da Wöd !!!

mit wem host denn jetz schonwieder gewettet?
oda bist leicht angeheitert? :grin:

greeeeeeeez, ich

Wenn da Onkl sogt i hob a Nieschen oder wie da Schlingl mant Nie Schen Motorrad … daunn muss des Kreibl wos wert sein oder ned ???

Wos wüst du Negerant eigentlich … du host eh kane 75 Riesn … drunter vakaf i eh ned :grin: :grin: :grin:

de srad is woll de oanzige siebenahalber mit der,na i schreibs mal so kurven unwilligen
6 zoll breiten felge.
also empfehle ich dem greisverkehrs sradler :grin:
a 5,5 zoll breite felge einer sexer srad :wink:
dann klappts auch beim ringelbitz.

" kopferlkratz"

wann i da so denk (ok,des is nit meins)
dann kimmt ma da 190ger auf der r1,vor wia a 110na auf da enduro…denk…
grübel… :grin: :grin: :grin:

aso der bt 023 is woll a a letzer roafen,neigt umma sexe in da fria zu adrenalien schüben, weil de olte gixxen driftet wia a crosser :sob:
na i moan i wers für heier lassen :cry: bevor s mich noch aufs grosse goscherl brackt …
lg vo am ex sradler aus de berg

… von 1996 - 1999 !!! Also ein echtes Nieschenmotorrad  :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Aber danach gings noch weiter mit 190ern. Warum weiss Gott weil wirklich agil is des ned :wink:

Gott sei dank :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth: :smiling_face: :wink:

Dann kann die Katz daheimbleibn. :grin:

:rage:

Das ist ein wunderbares flottes und zuverlässiges Motorrad !!! (Wenns fohrt) :grin:

Gefahren ist es eigentlich aber immer… :eyes:

Gibts eigentlich einen Komplettsatz kaum gebrauchter Wave-Bremsscheiben dazu? :wink:

…hest eh den ganzen Summer fahrn kena, aber du wolltest jo unbedingt nur Bremsn. :sunglasses:

Der Preis geht aber eh in Urdnung wenn ma bedenkt, wost alles gmacht host. :smiling_face:

Jojo schleich mi eh scho… :face_with_open_eyes_and_hand_over_mouth:

I hob an gaunzn Monatslohn einegschteckt … des muass sich rechnen … oiso tats ned knausern sondern peckst de 75.000er und sie ghert eich !!!

Ma do herinnen san derortige Negerantn … :wink:

… a wos reg ich mich denn eigentlich noch über dich auf. :wink:

Amoi noch an Bremsnwitz und ich schick da wieder a Packerl dasst 2012 ned auffepasst auf dei SV des sog i da !!!

Zeit wirds wieder… :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

… geschenke sowieso auf die kalten Monate verlegen. Beim Tempo der diversen Zusteller ist es besser wenns nicht über 15° + hat :wink:

LG aus da Hockn und an schönen Tag wünscht
das Team Gerry1702

studiern host´as a no gschwind lossn? :eyes: