Farbe bekennen Mädels

… des was a eh :wink:
Gestern aum Punschstandl hod a uns a wieder vasetzt :grin: der wird no amoi aufs otman vagessn :wink:

…Gertschiii… de kaunn owa a OWEFOIN!!! :hushed: :wink: :grin: :grin: :grin:

de Wochn hot a mi augruafn worum i vor der Werkstott steh und ned einigeh daweu wor i in Wean orbeitn, do hod a ma no gsogt er geht mit dir zum Punschn . I hob immer glaubt Alzheimer kummt mitn Oiter :wink: :grin:

… mit eam :wink: Nennen wir es pure Angst Börny :wink:

… die Krönung war ZU SEINEM GEBURTSTAG beim Fischer Ferl, großes Gala Papi mit da kompletten Saubande. Rate mal wers vergessen hat ??? :grin: :grin: :grin: … Alzheimer heißt seit Jahren Mayrsches Syndom. :wink:

naujo, vielleicht will er das älter werden ned feiern :grin:

… no amoi wie er haßt … :wink:

ähm, wer bistn du? :grin: :grin: :grin:

das der nastynils in seinem alter so etwas noch haben will. :grin: :grin:

da der nils a eck jünger is als ich und ich mir das auch gut vorstellen kann bei da sozia … :grin: :grin: :grin: :grin:

Genau sig i a a so :smiling_face: …Um so Älta ma is ,um so Bessa sowas zu mochn :smiling_face: …Ois Junga Pimpf kaun des jo a Jeda :cold_face:…hob a scho des gfühl dos i ins Eisnbauhna Oita kimm :sunglasses:…(man kaufe a Modell Eisenbahn , schenke Sie Großzügig her an Junge , um sich daun dabei zu erwischn , am Meistn damit Sölbsd zu Spieln )…is owa a Ganz Normale Alibi -Funktion , wia bei De Moppaln ebn auch -zumindasd bei mir :grin:

Lg Pg

geh i moch erst gor kan hehl draus, dass i damit spün wü, wenn i sowos kauf :wink:

Wo ?