Fettauge bedroht Mitteleuropa!

War bis Halb 7 in da Firma ungefähr aufm weg Heim a schütter so das de Strasse vorsichtshalber nass war…
Bis i daheim war (3 km) hats aufgehört!

Lust vergangen!

As Leder in Kasten gehängt…
A. Stiegl Bier Aufgmacht
Mhmmm
:grin: :grin:

Ende gut alles gut!

Imposant sans Jo scho de goidwing wenns daherkeman mit stereo Sound und klim bim!

Werd ma Auf dem Dampfer über 50kmh eigendlich nu nass wenn si da Himmel Ausschütt oder nimmt ma den regen ledeglich woah weil bei de Auto da Scheimwischer rennt?
:grin:

I glaub ja sogar dass ma auf da Rückbank vo mein Schkoda unkomotter sitzt als Auf dein moped!
:grin:

An schönen Tag im Zentrum des Fettauge!

LG Reini

i hob a oide 1500’er, oiso ane von de erschtn sechszylinda…
 
mit da original scheim bin i bei jeda wittarung im trocknen g’sessn, außa bei 40° im schottn, do is ma de soß in de stiefl grunnan wia bled, frischluft? fremdwurt! regn? na, owa dafiar siagst im regn a nix unta 110, wal’s visier und de scheim noss san…
 
oiso, umbaut auf a piefke-scheim, immer guat frischluft, imma guate sicht, wenn net grod a hirschkäfa am hölm zaschöllt… dafiar owa a fost gleich noß wia du! is ma owa liaba ois im regn aun an losta zaschöllt, wal i eam net gsegn hob…
 
am aunfaung hob i mi a fur de 450kg g’fiacht, owa noch dreihundat meta und zwa moi schorf noch recht ohbiagn wor die aungst weg… des schiff fohrt sie leichta ois a spurtlarin! klor, spritfoß untam hintan, getriebe untam boxa, ka g’wicht hecha ois kniahoch… ois oberholb is nur show… und de stereoaunlog mocht nur lärm, is ka musik mehr, 's scheppat ois, dafiar stopt’s de fuaßgänga, de blindfliega! :rage:
 
und da sechszylinda geht oh wia ah 911’a mit feia untam orsch… :grin: :grin: :grin:

Wenn i mei kürzlich erworbene Street triple und mei alte HONDA NS400R zusammen nimm kumm i zwoa mitm V3 von da honda und dem Reihen dreier aus da englischen Dame a auf 6 Zylinder jedoch fehlt ma dann nu Immer fast a hoiba Liter dass i auf dein hubraum Kim…!
Zumindest saufn konn de oide 2takt honda gleich wie a 6zylinder!
:grin:
:smiling_face: :cold_face: :cold_face:

Vielleicht stand mir so a goidwing eh a goaned Soo schlecht ,
mi frogns Jo wenn i mit da Nsr foa scho wos so a junger bua mit so ana oidn rennsemme mocht!
Wos sogns donn wenn i mit meine grod moi 24 mit soich an schiff aufkreuz?
:grin: :grin:

Alloane weng dem Retourgang scho saukuhl!
Oder hot den eh ned jede?

i bin a ana von de jüngstn mit meine 45 grod amoi… und mi hom’s a scho amoi gfrogt, ob i net z’jung bin zum guidwing fohrn… owa des oita spüt ka ruin, g’foin muaß da des schiff!
 
mit’n retourgaung, der eigentlich nur a reversierhilfe is, wal der geht net üwa’s getriebe, sundan nur mitn starter, hom’s erscht mit de sechszylinda aungfaungan… und irgendwaunn hom’s sogor a „interstate“ baut, ohne retourgaung! dafiar owa unta 400kg!
 
im prinzip sauft des schiff mit 1520 ccm net wirklich! auf da baun kumm i mit 6,5l/100km aus, im glanda, oiso auf laundstroßn, a zu zweit oda vulles reisegepäck (ungefähr 600kg bock und gepäck für drei wochn camping) braucht sie nur 5,2l/100km… i glaub, do braucht dei nsr allanich scho mehr!!! und wennst wüst (und des kaunnst, i kaunn’s net!) bringst des schiff in 3,2 sekunden vom staund auf 100… klor, hot bei 3500 touren scho 150 Nm, bei staundgas (700 touren) immahin 120 Nm…
 
wiasd sogst: hubraum statt wohnraum! :grin: :grin: :grin:

Regenguss Nummer 4 vorbei,
De Sonne kummt raus!
:sob:

Hängt ma Da hint am Auspuff an kübel dran um as unverbrannte gmisch rückführen zu können?
:grin: :grin:
Des mochen hoid de 2 takte: doppelt so viele Explosionen is gleich Doppelter sprudel!
:dizzy_face:
Gleich wie da wo i mein Autoschein a zeitl kopt hob hob i mir gedacht i spar ma was gegenüber mein Passat wenn i täglich wieder mit mein Zündapp mopperl in de oorbeit fahr!
Denkste!
De ks50 wc mitm 20er Mikuni nimmt eam mindestens 8-9 lita auf hundert km!
Jeden Tag bei mir vom berg owi bis 120kmh volllast de fünfte ganz ausgedreht
und noch da Arbeit den berg wieder auffa volllast
Ca 15 km pro strecke!
I hob mir dacht wo rinnt des hin?
Mitm 13 Liter tank nie a woch in de Arbeit kommen!
Nach an monat wieder am Passat umgestiegen!
:smiling_face:

LG Reini

So ein gerät würd mir a gut steh!
Nur zum a bissl im Dreck spielen!

Hot Auf sowas schonmal wer SUMO radln draufgschraubt?
:smiling_face: :smiling_face:

Mein cousin is damals mit so ana 500er ktm in Ungarn vor an 30 meter Sprung as gas Auf voll hängen geblieben…
Hat Urkunde über seine weite daheim i glaub er bei 40 Meter im flachen und de maschine noch 10m weiter!

Maschine und Fahrer gibts noch Immer zusammen
:grin:
LG

…hot a oide, große zwatakt-husky im schopf herum lahnan… 640’er husky? oda 460’er husky? ka auhnung, der hirsch ist so hoch wia mei schiff laung is… :hushed: :grin: :grin: :grin:

600 Kilo?
Des wieg da Fiat von meiner Freundin ned!

Und wenns moi daliegt de fuhre?
Des dastöst Jo nie und nimmer allein Auf
Ausser du bist grün und hoast HULK!

:grin:

Na im ernst schonmoi passiert?

LG und an schenen Freitog
Da Reini!

owa waunn des viech net am schotta liegt, kaunn i’s alanich a aufstölln… is net so schwer! gibt in Deiner Röhre einige videos drüwa…

wenn i mal a Goidwing wo liegen seh Woas i jetz was zu tun is!
Er sog sogar dazu mit geradem Kreuz anheben das si da winger koan Bruch oder gar an Bandscheibinger holt!
:grin: :grin:
Mir is damals mit 17 de XT vom onkl moi am akker umgfoin, donn is a bissl bergob glegen und i habs allein nimma aufdastöt! I hob gmoat des gibs ned…
Wenn i des damals scho gseng hätt Wärs gegangen!
:grin:

Geht so a 2 Takt husky noch so fü joa überhaupt nu gscheid?

Gleich wie bei de Gruppe B Rallye wogn oder de 2 takt GP maschinen
Des is einfoch nur ana hond voi Röhrl’s oder Spencerr’s. Vorbehalten bliem mit so an zeug richtig schnell zu sein da Resthot nur probiert koane groben Fehler zu mochn!..
:grin: :eyes:

Wahnsinn des zeug!

hot der öch so um die 60 ps… owa ob der no rennt, was i net, in de boid nein johr, de i in vorarlberg leb, hob i eam no nie damit fohrn gsegn… sie is a net amoi mehr aungmödt, owa i denk, ois kfz-masta hot er sie scho gscheit konserviert…

ins Wochenende abgemeldet!
I Hoff ihr hattet a schönes!
:smiling_face:

Bin gestern supergeile 478km durch ganz Salzburg gekurvt und hab daheim grad nu as mopperl in de Garage dastellt bevors wie aus kübeln as schiffen angfangt hatt!
Am weg zruck zur Haustür war i a scho durchnass!
:grin:
Nach de ersten knapp 1000km mit da Triumph muss i Song das des a weiser Entschluss war des teil zu kaufn!
:dizzy_face:
Des mitm 2 takt Gatschhupferl wird bei mir nu warten müssen mei Stellplatzkapazität is leider erschöpft!

Zuerst dranbaun!
:grin:

LG
Zurück im Fettauge
Da Reini

wochenendeinkauf per moped erledigt, danach freunde in oberstauffen heimgesucht… rückfahrt sonntag morgen um halb zwei… finster war’s, der mond schien helle… und nirgends eine rennleitung oder gar eine zeitnahme!!! :grin: :grin: :grin:

Is doch da scho lang vorbei da schlafens alle mit de weissen kapperl!
:grin:

Dunkel war’s, der Mond schien helle, grün war die beschneite Flur, als eine Goldwing blitzeschnelle, langsam um die Ecke fuhr…

Ajo war Jo Vollmond des We!

LG
Da Reini

…es is wohr,
…es is wohr!
 
:grin: :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Do steht a bam!
Drah i mi um

Nu so a drum!

Jetzt schnoi I’s boid
I steh im Woid!

:eyes:

do kummt die sunn
des is klass!!! :grin: :grin: :grin: