Hallo,
ich verfolg schon die letzte Tage die Diskussion über Tempolimits für Motorradfahrer auf derStandard
vielleicht ist Zeit dass mal „Experten“ was dazu schreiben,
lg eveleddie
Hallo,
ich verfolg schon die letzte Tage die Diskussion über Tempolimits für Motorradfahrer auf derStandard
vielleicht ist Zeit dass mal „Experten“ was dazu schreiben,
lg eveleddie
Ach ja, hier noch der link
[url=http://derstandard.at/1313024302542/Tempolimits—oder-doch-was-Gescheites-machen]derStandard.at
Des is olles a Schass!
Wie imma lösn se net des Grundproblem, sondan bekämpfn de Symptome!
Ob ana gewissn Fohrpause sollt ma anfoch vapflichtet sein, doss ma a poor extra Fohrsichaheits-Trainings mocht!
Bei denan, de vursichtig fohrn bringts donn wos, und bei denan de trotzdem ongasn vaschlimmats de Situation wenigstens net! :))))
Und aussadem, jeda sollt, solong a kane ondan direkt gefährdet, selba entscheidn ob er sei Lebn riskiert!
Des mit den extra Vurschriftn Konnst vagessn!
De Leitln de jetzn 200 auf da Londstrossn fohrn, de mochn des a wenns von 100 auf 70 beschränkt werd! ^^
Lg
des is des Problem. Des Beschränktsein von Anzelne.
Najonahhh… de sein jo olle soooooooooo inteluelll ba dem Blattl… lauta Gelenksbusfoahra, vermutlich,mit an Dokta in Jus oda Pappnschlossarei, usw…
Bei mir gabats den gaunzn Palava nit!
Gas aun wos’d zaumbringst, bei Kreizungan dafiar uandlich kontrollierte Limits!
Deto auf Bandl Auf/Ausfoahrtn…
Im Ortsgebiet sowieso, do bin i dafiar, warum i ollerdings auf ana dreispurigen Ausfollstroßn mit 50’gi dahineiern muaß, entzieht sich meiner Logik! ![]()
Des warads a schon… wer z’damisch is zum Foahrn eleminiert sich sölwa und aus…
Wos mi hold aum meistn aufregt, das oiweu auf de Mowedfoahra ummahockn, de sollten liawa amol schaun wos de Käfigtreiba so provoziern… waunn ana in da KK mit 40’ig vor mir ummaeiat und sich in da Kurvn do a noch aungackt und auf 30 verzögert, muaß man vastehn waun am da Geduidsfodn reißt.
Bei an Mowed ned so wüld, weul des is schnölla vorbei, waunn owa a Käfig auszuckt braucht a hold de gaunze Stroßn, daunn wird’s fiarn Gegenverkehr brenzlig, owa iwa des sogt kana wos!!!
Außa auf da Bauhn, derfst nämlich schleichen bis zum umfoin, des is erlaubt! ![]()
do fällt ma grod wos ein… ![]()
I vasuach meine Iwazeigungan a zu leben!!!
![]()
Bled is nur waunn de Rennleitung do ned soooo konform damit geht!!
![]()
Owa… seit waunn kaunn ma mi verfolgn???
I hob imma glaubt, man kaunn sich hinta miar aunstölln… bis a Plotz zum Iwahoin is?!
![]()
Hääää???
Erschtn, WO gib i aun waunn i sog das sich de Leitln hintn AUNSTELLN miaßn (weul i de ideallinie vaparkn tua!)???
Zwatns… Proseccoooo… mei, Käptn de Klingonan kommen… Freund oda Feind…
![]()
UND wöhane Hoaar???
Imma in Wundn stiarln, föhlt nur mehr das’d mi Zähntputzn schickst…
![]()
es passt jo uf koa kuahut.
so an schmarra kann sich nia durchsetza - es got uf koanam fall.
wenn des würkli kämt, denn tät i glatt mis häs verkofa und mis motorrad gleich mit.
in stoabruch körand ene lüt, dia überhaupt uf so verkorkste idea kond.
dena heat echt eppart ins hirn gschissa…
Ähhh … wo siegst Du ane Expertn
? A Horde feste Klescha … okay
, und do pass i perfekt eine heast Du, a nit
?
Ajo- und zum Thema: mia wuascht
.
LG i (
)

Morgen Börny !
Ach du bist ja so …
Ned bäs sein …