Fois wer heite NED

na issa a ned :wink: …eha in Asiatika oda bey de Bantu Nega in Sibiria :grin:

Gschmarri :sunglasses:…De Zebra oda Tiga Fischal obn am Buidl kenn i von Krabi in Siam :smiling_face: …de saind Rotz Frech und Bettln mit Zahneskräften :dizzy_face: nach Futter …is a Kitzlige Gschicht aber ausnahmsweise amol Wirkli woahr. :wink:

Lg Pg

Recht hobts :smiling_face: …i wer Heite a sowas ähnliches mochn :wink: …oba eha im Au Bad zu Tuin …Sackal :sunglasses:vasteck Di Guat :grin: :grin:

Lg Pg

Jo :sunglasses: …woar eh ned durtn …bin Liaba in da Gegnd dortn ummadumm gfoahrn :smiling_face: …Große Schware Moppal dratzn :wink: :grin: :grin:
saind ma doch Die Liabstn :wink: :sunglasses:

Lg Pg

… ob do a so a weana Posn mehr oda weniga ausn Wossa rogt is mir do wuascht. :grin:

I foa eh fost nia ind große Stodt. :wink:

jo :wink: und wenn :smiling_face: …daun noch Zwettl odrr Krems -Göll :eyes:

mechat eh wissn wos Du do in da Tuina Gegnd üwahaupts zum suachn hättst

Onki :wink:…Du bist eh ausgnumman , von Dem Spül :wink:…weyl Vamöblt wirst eh- wenn daun von da Frau Gerry :smiling_face:…wannsd Die hinnreißn lässt auf a klans Hatzal :grin:…Jo und des mechat i owa a need :worried:…ist ned Verantwortbar :dizzy_face: …Und Allanich waunsd foahrst drau i mi eh des ned :sunglasses: …oda glaabsd dos i Voi Bleed bin-ha? :eyes: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

Gestern nacht um 23.30:
28°C!

Kannnst dir vorstellen, wie super ich geschlafen habe… :cold_face:
Immerhin, im Schwarzwald was kühler:
http://www.youtube.com/watch?v=_zV1nlvWCnY
Albtal, kleines Wiesental etc. sind immer eine Empfehlung wert. :smiling_face:
:smiling_face:

@ Pilli, das wäre eine Strecke für deine ehemalige 125er Supermoto gewesen. Kaum Steigung, aber Kurven und Kehren… :grin:

Sorg Hr Rochus :grin: …mit aum 2 Taktale gibts koane Wirklichn Steigungs Probleme :wink: , Natirli wenn man weis, wos zu tun ist (Richtig Bedüsen uswusw) :wink:…und Kurven und Kehren sind sowiso es Achterls Königreich :smiling_face: …Übrigens -Es TZR le zirkelt bei bedarf sogar noch Schneller und Sicherer da durch , ois Die MX …liegt halt auch am Rahmen und an Der Gabel , Der is Nämli von da 250 ga TZR (Serienmäßig)

Sali ins Sonnige Helvetia :smiling_face: , bei dem Wettale sogar da Rochus lacht :eyes: :grin: :grin: Varückte Wöld :dizzy_face:

pg

Gestern: +37°C! (offizielle Messung!)
War Motorradfahren im Schwarzwald. :smiling_face:

Heute: Extrem schwül und nur noch 34°C erwartet.
Heute Abend starke und heftige Gewitter. :cold_face:

In gewissen Gebieten wars um Mitternacht immer noch > 30° C! :worried:

Schönes Plantschen in den Untiefen! :smiling_face:

daun hau rein Alda :grin: …oba moch des Scheene Pony ned hinn -Göll :dizzy_face:

Ciao vom Varücktn Der Heite sicha noch a Rundal mitm Moppal dreht :smiling_face: :grin:

Alladings Sicha ned in da Kurzn und Nur mit aum Leibal …des warad ma Zsbleed , wenns einen aufhaut oda man aufgehaut wird :grin:…und a scho zwecks de Deppatn Insektn de zuhauf rumfliagn :rage:

pg

…in letzta Zeit, hod er eigentlich hervorrogende Ideen!!!

A fantastische Geschäftsidee, mir nemman de Häfinga dera Wöld auf… wer dabei verloren geht auf hoher See… uppsiiiii… Hoppala so a Pech owa aaaah! Tjo do muaß ma do gleich wieda a poaar vom Nochschub hoin! :wink: :grin: :grin: :grin:

UND ma kaunn des a noch im positiven vamoarktn!
De garantiert funktionierende „Fitness-Galeere“, mit uns werden ihre Kilos SICHERLICH purzeln… UND de Ware de man transportiert bekommen a Bio-Transportsiegel, dafiar kostn’s daun a dopplt so vüh, PLUS da MArie der Obnauhmewülligen… oida Schwede… mir werdn Millionär!!! :wink: :smiling_face:

soooo?..Jo :eyes: …glaubta? :eyes:

Na Guat …Ähhh Sie Herr Killa , kaunt i Sie daun auch Angagieren :eyes: …nana :grin: , ned Rudan :sunglasses:…oba Aufpassn auf De Gfrast Sackln usw :grin:…gebns ma Bidde Bescheid :wink:

DESWEITEREN : Darf ich Vorstellen :smiling_face:…Modell : Kurz Strafe :smiling_face:…bei kleineren Delikten gegen Ostarrichi , [size=1]Die meist den Grün Wählenden Teil Der Bevölkerung beträäfen tätn :grin:

Vorteil :wink:…ist auf Jedem Schiffbahren Fluss auch im Lande, ohne Meer anschluß einsetzbar :smiling_face: , auch in Seen-usw :smiling_face:. Besondersd Widaporstige kommen daun zur Soizach -Rudarei - Natirli imma- in Die Gegn Strom abteilung :smiling_face: :grin: :grin: :grin: :grin:

wurde schon öftas gefragt ob Diese Art Der Gefangenen Betreuung auch wirkjlich Gut Funktioniert und Sinnvoll Währe …da kann ich Nur Voll Zustimmen …schauen Sie sich Die Glücklichen Gesichta an , meine Herrschaftn …so geht daß!! :smiling_face: :smiling_face: :grin: :grin: :grin:

…do werd daun Nix mehr Einfach Nur Rumgehangen :cold_face:…Außa wauns aun Sinn hod -oda in da Freizeit :wink: :grin: :grin:

Ahoi Pg

…auf de Nationalität kummt’s a aun!!!

[image]http://s1.directupload.net/images/130728/jyw2drrr.jpg[/image]

…foisch sein???

[image]http://s14.directupload.net/images/130728/axtpskoa.jpg[/image]

:grin:De waradn daun doch Bessa zum Mäcci oda aum Aundanen Schachtlwirtn in da Nochbarschaft zum Hackln gongan …wias es Eigantlich vorghobd hättn

Die Idee hatte der Phönizier Epidemais bereits vor Jahren.
Asterix als Gladiator. :grin:

Oui, Oui , :grin: aber auch auf Die Menthalität & Qualität-sprich Quantität :eyes: :grin: :grin: :grin:

Ollas vawehnte Pinkln :smiling_face:

so a preissn-schinakl. blostas weg …