Fotos Rammstein Konzert!

Dabei hast eh den Helm auf! :wink:

lG
sylvie

…da viel lernen? :wink:

Hätt da mehr an einen Hilfshackler Job dacht…keine Ahnung: Kofferträger, Bahrenträger, Getränkeholer,…ggg

woher wast du des i hät aber a ncktfoto auch rein tun können ggg

lg
chris

Na des war nur geraten :wink:

A Nacktfoto? Des traust da sowieso nie! :stuck_out_tongue:

lG
s

nana so leicht machens wir niemandem…
machen aber eh einige studenten so nebenbei…

i hab ja ned gsagt das i ans von mir eini tua ggg will jo ned die leute schreckn hehe

lg
chris

Glaub ich eh dass das einige machen. Is von der Zeiteinteillung ja ned so schlecht denk i mir. Für mich wär´s aber nix. Wanns si da neben mir aner z.b. anspeibt is es vorbei mit mir…dann speib i dazua…

solang i meine gummihandschuh anhab is ma wurscht

…des würd eh scho am uploaden scheitern. Alles nimmt der Server eh ned gg

duckundrenn

sylvie

…a wieder Recht! Na i woaß es nur wie des bei mir is, wann a Angsoffener neben mir speibt…dann kann i mi nur schwer zammreißn.

Is aber vielleicht nach der Ausbildung und etwas Praxis wieder was anderes.

dir gehts scho besser gggg jetzt bin i ganz baff

…täuscht! Bled reden kann i a wanns ma nu so schlecht geht gg

Werd mi jetzt dann eh wieder auf die Couch begeben…i merk scho wie der Verfall langsam voranschreitet…

lG
s

schau das du gesund wirsd und wegen dem nacktfoto upload und so redn ma drüber wann ma amoi ausfahrn gggg frechdachs gggggg

wünsche gute besserung (tachiniera)hehe
chris

und ausserdem speiben mir meine katzen mitunter ja auch was vor…

Super, wenigstens hab ich jetzt ein paar Fotos, die nicht so
verwackelt sind, wie meine gg

lg Walter

…hoaßt Tachiniera! I glaub i spinn…i bin zu Sterben krank und du sagst i tachinier!

Bin heut eh wieder in der Kanzlei…kann ja ohne meine Akten ned leben gg Und mei Kurs is ja a nu diese Wochn.

Hab allerdings 1 Taschentuchpackung nur für´s Zugfahrn braucht…des kann nu super werdn heit
:wink:

GuMo
sylvie

…mir a, aber des macht ma goar nix!

Vor mein Kater graust ma ned!

lG

bist heute a rotznase gg , so schlimm uiui i hof das des ned ärger wird wannst ned im bett liegst , gute besserung worst scho in deinem gb ??

lg
chris

Hab die Besten rausgesucht. San wirklich super geworden wenn ma des Gedränge bedenkt g

Bist du auch gestanden? Wo?

lG
sylvie

…a dass es ned schlechter wird…wär a bissl blöd momentan g

Heut bin i amoi a Rotznase im wahrsten Sinne des Wortes hehe…GB hab i nu ned ganz durch…werd glei schaun!

lG
s