FRAGE an unsere Experten

… i wer imma laungsaumma und wer wü des scho gern zuagem … jetzt hob i an Grund. NED dass i eich ned immer no mitn klan Finga herbrenna tät … a scheisse des wor jo wer aundara :grin: :grin: :grin:

… schlicht und elegant … quasi wie ich :grin: :grin: :grin:

…und ned zu vergessen, wenn man gewisse Leute überholt, daunn nur weil einem die „Vorbeigewunken“ haben!!! Muahahaaa…

waunn i di im Rückspiegel siach wink i di a vorbei weil wehren zwecklos ist die Suzal is a Raketn :wink: :grin: :smiling_face:

… wern hoid a scho oid die Herren :wink:

… sichst in DEIN Rückspiagl immer nur a Stickal … oisa gaunza geht der in kan Rückspiagl :wink:

a Sondermodell des verkleinert des Büdl und do geht se a da Killa aus :wink: :grin: :grin: :grin: :smiling_face:

Muahaaaahaaaaa… dafür hat euch Gott ja zwei auf’s Krad montiert, damit ihr mich je zur Hälfte sehen könnt’s…ggggg

… mog scho sei … oba er varrots net … des is koa so Bazi ois wia du … :smiling_face: :grin: :wink:

… bist schena heast ??? :grin:

Apro, dei Kistn is scho wieder fost voi … hatz ein heast :wink:

Des erinntert mi daran, das i amoi mein Rückspiegel in mein Rückspiegel wie Schnee aberriesel gsehn hab. :cold_face:

Wia is des gangen?
I hab mit mein Auto in die 90er unbedingt in aner Kurven in 10fach-Wechsler beim Beifahrersitz wechseln müssen und da warn am Rand diese Schneepfosten…
Oiso hab i mein rechten Rückspiegel in mein mittleren RS betrachten können… :grin:

… damals bei Silli obm in Tirol … umme noch Südtirol übern Reschen. Wer die Strecke kennt kennt a die vielen 90° Kurven unterhalb vom Haidersee und die san echt Hammer. An einer dieser Kurven war ich weit rechts und weit unten und so ergab es sich dass ma den rechten Rückspiegel an einem Begrenzungspfahl abgfetzt hat :wink: zuersgt dachte ich es war ein Vogerl aber als der Spiegel dann auf Hammys Motorradl gelandet ist und keine Federn hatte wusste ich … Rückspiegel weil, dumm bin ich ja angeblich nicht :wink: :grin: