Frauenflucht!

I was net ob des wer va Eich glesen oder gkeart hot, uns Londleit in da Steiermork lafn die Fraun davau. Sai flüchten ole in´d Stodt! Ihr Stodtleit seid´s schua bese Leit, uns die Fraun weg z´nemmen! :cry: Eigentlich kaun´s mir wurscht sei, i hob schua ane gfund´n di bled genug wor, mi zu nemen!  :smiling_face: Wenn i´s genau betrocht is des supa, jetzt kurvn´s ole in da Stodt mit ihrn Auto herum und do san die Strossn frei zum motoradlfohrn! :grin:
Lg Jürgen!

Und eichare Bettn sand laar, so kennts eich nochts gscheid ausbroatn… mir schaun jo auf die Junker der Provinz.

sfg
Michael

Fia´d gwisse Soch forma eh af´t Nocht in´d Stodt an „Kaffee“ trink´n! :wink:
Lg. Jürgen

lach ok Jürgen, ich bin auch keine Gefahr, da ich schon versorgt bin.

Was kost so a „Kaffee“ in da Stadt so ca.?

und vü ruhiga wirds hiazt bei eich a sei…

Hot da oide bob marley scho erkaunt: „Ka oide, ka gschroa“ :grin: :grin: :grin:

Ka Ahnung! Sicha mehr als do heraus´n!

@ Pharao
Wos glaubst, fia wos um Graz so vü Lärmschutzwänd aufgstölt werd. Weng an Autolärm? :wink:
@ducwilly
Wir Steirer schaun holt auf die Motoradlfohrer! Stroß´n frei und Fraun ole auf an Plotz aunzutreff´n

dass es den jungen weltoffeneren frauen am land net taugt… ganz normale entwicklung, stadtluft macht frei.

is de kettn zlong kummans von da kuchl bis ins wohnzimma, segn den buidlapparat und lernan lauta bledsinn :grin: wos folga ma draus ? moch ma de kettn kirza

Ignaz,

was zahlst denn, dass i des ned da Marlene weitertratsch? :grin: :grin: :grin:

Dr. Pezi

aber wennst drüber den mantel des vergessen legen willst komm ich mit einem birnenschnaps vorbei :smiling_face:

…siach do eh nix negatives dabei! Wias da Teifl hob´m wü, de Nachbarin warat grod auszogn, (ind Stodt nei) also Wohnung hät i schua ane.
@ignaz1
Kettn Problem hob i kans, i kaf mei Frau ob und zu so wos buntes wos stinkt, (bin jo a Romantiker :wink:),steht zwor deppat umanond owa des muß sie hegen und pflegen. Bei da Flimmakisten und den Computer is eh die Kindersicherung dri, as schlimmste wos do laft is Kaspal! :grin:

oiso es seids scheee bös, owa i kaun eich a wos sogn :slight_smile:
wia scheeee zsaumgramt warats,wenns es olle aufs land füchts ,—ka zaunpasta im woschbecken …, kane stinkadn sockn herumliegen ( weu der wäschkorb steht jo 2 m. daneben ) …a ruhige nocht ohne schnorchgeräusche,de sogar in hund narrisch mochn …kane ungünstigen blödmödungen,wenns essen net um punkt am tisch is …usw
oiso sads froh,dass ma bei eich san und mir haum eich a lieb :)))

glg monika ( aus der stadt ) :grin:

aus, daß´t Di do aufregst, Monika. :wink:

In Wirklichkeit wiss´ ma je eh, wos ma aun eich haum. :eyes:

Trotz der gaunzn Mißvaständnisse und Bräsln, de´s gelegentlich gibt - es sad´ts uns Menschn jo doch aum Ähnlichst´n. :grin: :grin: :grin:

Duckundrennnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn … :smiling_face:

:grin: :grin: :grin: :grin:

wc-deckel nimma oben :wink:

lg

chris

pfui schäm dich :sob: das werd ich der deinigen sagn von wegn aufs landl ziehn :wink: :wink: :wink:

na vl habts ka gscheite männer bei euch oder de auswahl is :sob: :sob: fg

net, dass des eppa a a Wengal mit da Joahreszeit ztuan haum kaunn? :eyes:

Grüsse von an bekennendn Schönwettafoahra. :wink: :smiling_face: :grin:

leicht a de Nochrichtn gschaut?

„Laufhaus“ haßt des, oda? :cold_face:

na, i bin selber in die nächste stadt abgrauscht und hab mir hier einen harem (so ählich wie der maschinenring) mit den landdindlan aufgezogen. auswahl gibts genug, und jedes jahr im herbst kommen neue nach :wink: