Froge:

i glaab i muaß Eam demnext doch amoi Hoamsuachn aun Oidn Schrottinga :smiling_face:
…omeiomeii. Do werds ausschaugn :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg Pg

…wäre ich Maungels passender Damen (Höhenproblem :wink: :grin:) aum Daueronanieren… owa typisch fiar sei Rass is a jo sogoar fiar des z’feul! :wink: :smiling_face:

leicht zaumraman? :eyes:

Bitte, gerne, owa nur im knoppn Zofenoutfit waunn i bittn därf. :grin: :grin: :grin:

Nix do Der mog mi :smiling_face:, weyl mir beim Wirtn , durch meine Göttlich Hochlöbliche Freigibigkeit a Stückl Schnitzl , mehr oder weniger geziehlt, neben Seyne Herrlichkeit gfoin is :smiling_face:…Und dass mein Freund :wink:… hatte sich zutiefst in Die Zarte Feingeistige Hundeseele Seyner Einer für immer Eingebrannt :smiling_face:…oba ned weyla mi gern Fressn dad , Du Banausn :grin: :grin: :grin: :grin: :grin:

Lg da Hunde Versteha :smiling_face:

Zu diesem Zwecke hot er sei BP-Antn. :cold_face:

Du ois Berufs-Krafti kennst de vielleicht no. Hots vor ca. 3 Joahr aun de Tankstölln gebn. Giftgrün, beinoh iwalebnsgroß und waunnst sie in an Fliegl zwickst, schreit de Sau, … äähhhmm Antn sogor. :wink: :grin: :grin: :grin:

Geh stöll di glei dazua, de Frau Oideisn und i schaugn sich daunn des Resultat aun… sog ihr i bring a Kaffe und Kuchn mit, damit’s a jedes Bröserl (nein, pfui, aus, Schrotti KEIN Präsal!!) aufsaummln könnts! :grin: :grin: :grin:

…waunn du des Viechal sexuell so Aktiv sein losst, derfst di iwa de Duftnote owa ned wundan! :dizzy_face: :eyes:

[quote]
ORIGINAL: Pilgram1

dass de miese Frucht korrupt is wia a Politika, is ma a scho aufgfoin, owa auf Nochfroge betet er imma so Floskln owa wia: „Ist mir nicht mehr erinnerlich“, oda „Ich entschlage mich der Aussoge“, etc. pp. :smiling_face:

tät Dir passn, owa im Oideisanen Haushoit erstöll imma no i den Dresscode. :wink: :grin:

Sch…od, warat a Theata g’wesn… :eyes: :worried:

ich seh, zumindest zwischen den handelnden Personen keinen Zusammenhang.
z.B
Der eine ist eine netter symohatischer Kerl,
und der andere is a depperts altes Orschloch. :smiling_face:

:grin:

:wink: und hoffentlich heuer mehr wie 3000 km :wink:

… des wor jetzt oba a gorschtiges Wort des … „altes“ :wink:

…hob i des extra gurglt… find owa nix, muaß wos neix sein! :wink: :grin:

Hr Killa -Des is ofach :smiling_face:,Des is Ana Der De Moppaln von da Firma SYM Hinterherhatscht steht jo eh do :dizzy_face:

… senile Bettflucht ? :grin:

Es is Weekend heast :wink:

i was , i was :wink:…Nur für mi schon seit a paar Togn zwaungsweise jedn Tog :grin: :cold_face:

und Fad is a no :worried:…zumindast mir…

Bitte Scheene Griaßal auch an Die Kollegas :smiling_face:

Lg Pg

… da Herr Fülips hod gmant er brauchat aum Montog die Daten von an komplettn MR Projekt. San eh nur glei amoi 10 fette Kistn. Deine Brüder worn vo 0500 bis 2000 in da Halle !!! I ned, bis erst um 0700 kumma und scho um 1930 gaungan :grin:
Oba da4 dirf ma heite daham sein und unser Schädlweh auskuriern :grin:

Gute Besserung winsch i da no !!!